sobota, 28 września 2013

Takie mieszane 2

Kolejny zestaw...
...chyba zdjęć.
***
To wizyta u cioci Gogi...
Marti Uśmiechnięta, Mami Zamyślona, Babcia Według Czasu

Ogóra chce.

Cudowny ogórek :D

Ciocia Goga z kiełbachami.
***
Poniżej jest kiedy indziej, tak mi się wydaje
***
Robimy brameczkę, dla Szczepanka i Zuzi 
(ja i brat) :D :D

Kręcimy

Dalej kręcimy

Patrzcie jaki cień!!!

Piramida z drewna i ciała!!!

Coś

tata z siekiero-ostro-młotkiem :D

No bij!!!

Hmmm...
Fajny cieniasek

Ja jako brankarz...

Znowu jaaa...

Napastnik, strzelec i atakujący :D

To był mocny kop w wykonaniu Szczepcia!!!

Siatkę też mamy. Na boisku piłkarskim :D

Mecz siatkarski... Trzy na trzy

Piłka w powietrzu...

No co!!!

Nasza cheelederka (nie wiem jak to się pisze)

Ja i Kacperek gonimy za piłką łeb w łeb

Weranda do użytku

Tu tak samo :D
***
Nie wiem czy coś jeszcze a jak tak to za niedługo bo mama woła!!!

1 komentarz:

  1. Inauguracja boiska do siatki, a kiedy pierwszy prawdziwy mecz piłkarski?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger