piątek, 13 września 2013

Pojedynek

No więc tak. Dzisiaj o 19 byłam w szkole na zbiórce. O chyba 20 ruszyliśmy wreszcie spod szkoły.
A gdzie doszliśmy? No tutaj!!!


Odbywał się mecz WISŁA KRAKÓW vs Piast Gliwice. 
Było 3:0 dla Wisełki. 
Moja szkoła a w tym i ja siedzieliśmy na sektorze E15. Ja siedziałam w rzędzie 18 miejsce 207.
Obok mnie siedziała Zuzka, z mojej klasy, a po drugiej stronie siedzieli chłopcy z mojej klasy. 
Zdjęcia poniżej są niewyraźne i słabej jakości.



O ja... W kurtce i koszulce Wisły wyglądam trochę jak aniołek pucco.

To znowu jaaa...

A to ze smoczkiem. Z Zuzką zdążyłyśmy sobie zrobić zdjęcie zanim odszedł. 
Ale ledwo, ledwo...

To macha, ale zdjęcie niewyraźne


Tu mamy gola. Nie wiem którego.

Gdy był gol, wszyscy się nakrzyczeliśmy. 
Były 4 gole, ale jednego nie zaliczono. 
Ale ważne że wygraną mamy.
O 22:30 byliśmy pod szkołą.
Już tam czekał tata i kibice:
+Szczepan
+Kacper
+Sznycel-kolega Szczepcia
Dałam im po jednym planie lekcji z motywem Wisły (dostałam aż 6).
Dostałam też taką naklejkę- czerwony herb i nakleiłam sobie na telefon :D
Paaa...

2 komentarze:

  1. A ja byłem pod drugiej stonie telewizora i Cię nie widziałem :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto widział basen narodowy?
    http://www.kancelarie.polskiprawnik.pl/site_media/photologue/photos/2013/1/9/cache/basennarod_zajawka_duze.jpg
    Normalnie tytanik!!!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger