środa, 11 września 2013

Bez tytułu

Z powodu dużo nauki i godzin w szkole, będę pisać niewiele. Ale postaram się dla was jeśli chcecie. 
A i mam do was wszystkich pytanie, a raczej dwa.
Pierwsze:
Co chcecie żebym napisała w ostatnich rozdziałach Christin?
Postanowiłam jednak trochę to rozwinąć tak do ok. 15-20 rozdziałów.
Niektórzy się pewnie ucieszą.
A zwłaszcza chyba Julka Satiny.
Drugie pytanie:
Jaki wyraz można ułożyć z tych klawiszy?
(Moje ulubione słowo)
To dzisiaj na tyle.
Jutro muszę wstać o ok.6. Bo o 7:29 mam autobus. Po szkole i zad. dom. może coś napiszę.
PS. KKoommeennttoowwaaćć!!
(Jak ktoś nie rozumie- komentować!)

2 komentarze:

  1. ;D
    W tych rozdziałach powinno być jakieś wyjaśnienie o tym bibliotekarzu (już nie pamiętam jego imienia ;P) i coś o teh zaginionej dziewczynce... Albo mogła byś zakończyć tak troche drastycznie - śmierć głównej bohaterki... W każdym razie ciekawe by było zakończenie takie... wyjaśnione już wszystko, ale jest niedosyt... ;) np. Christina poznaje swojego ojca lub matke i... koniec... czyli początek końca xD ŻYczę Ci weny i dobrych ocen xD
    Pozdrawiam Julka aka Kowalski
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja to nie wiem jakie chciałbym zakończenie, rzadko to piszesz alebo jak czytam tak że zapomniałem już początku, musze chyba powrócić fdo lektury starszych postów

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger