wtorek, 28 lipca 2015

TAG-7 grzechów głównych każdego książkoholika!

Kolejny Tag, nie mogę się powstrzymać!!! Pytania z >>KLIK<<

1. PYCHA: O jakiej książce mówisz najwięcej kiedy chcesz zabrzmieć jak bardzo inteligentny czytelnik?
Ja w ogóle nie mówię o książkach chcąc zabrzmieć jak bardzo inteligentny czytelnik. Nie wszyscy muszą wiedzieć co czytam.

2. CHCIWOŚĆ: Jaka jest najtańsza i najdroższa książka na twojej półce
Najtańsza: chyba Pas Deltory, Tom 1 (bo jest to darmowy egzemplarz, który kupiłam w gazetce jakiejś)
Najdroższa: Nie wiem, bo nie wszystkie książki mają napisane, ile kosztują, ale prawdopodobnie Władca Pierścienia (cała trylogia w jednej księdze)

3. NIECZYSTOŚĆ: Jakie cechy charakteru uważasz za najbardziej atrakcyjne u bohatera?
(Akceptuję tylko męskich bohaterów) Naturalność, Odwaga/Nieśmiałość (bardziej to drugie) i najważniejsze Niewinność (nie wiem czemu :( )

4. ZAZDROŚĆ: Jakie książki najbardziej chciałabyś dostać jako prezent?
Jest dużo takich :P

5. OBŻARSTWO: Jaką książkę możesz pożerać *czytać* cały czas?
W tym momencie nie umiem powiedzieć, ale pierwsze co mi przychodzi to na pewno "Babcia na jabłoni"

6. GNIEW: Z jakim autorem masz relacje Love/Hate? (Jednocześnie kochasz i nienawidzisz)
Nie patrz na autorów, ale chyba Rowling i Green

7. LENISTWO: Czytanie jakiej książki zaniedbałaś właśnie przez lenistwo?
Właśnie to co teraz czytam, czyli "GONE: Zniknęli. Faza druga Głód". Gdyby nie lenistwo dawno bym już to przeczytała.

Wieczory z rodziną, nauka jazdy na rolkach i orzeźwiający deszcz w mieście

Witam!
Jestem w cudownym nastroju, więc postanowiłam wam wyznać co jest jego powodem.

FIRST: Są WAKACJEEE!!! Samo to jest powodem do radości, ponieważ rodzina jest u mnie, ja jestem u rodziny, mogę robić co chcę, mogę być na wsi; i to wszystko non stop, przez całe 2 miesiące.

SECOND: Wieczory z rodziną. To jest najlepsze co mogę sobie wymarzyć, po całym dniu fajnie jest sobie siąść tam gdzie wygodnie (mama w fotelu, tata na kanapie z laptopem, a ja przy stole) i oglądnąć razem jakiś film od połowy lub pogadać. Teraz kiedy jest sezon na turnusy moich kuzynek w Krakowie, nasze grono jest większe i lepsza frajda.

THIRD: Dzisiaj tata zdecydował się na naukę jazdy na rolkach, więc wszyscy po obiedzie (późnym) "wyciągamy sprzęt" i ruszamy na rolki/rowery/hulajnogę/nogi. Ja z tatą byliśmy na rolkach, Karolcia (Lolcia) na hulajnodze, Justi i Wiki na rowerach (moim i mamy), a moja mama na nogach se szła i dźwigała plecak nasz. Było fajnie, super, cuderaśnie (cudownie + superaśnie).

FOURTH: Kiedy byliśmy już prawie przy parku, spotkał nas deszcz. Na początku skryliśmy się pod daszkiem Biedronki. Nie rozpadało się jeszcze porządnie, więc po kilku minutach ruszyliśmy dalej. JA byłam prze szczęśliwa, bo nie musiałam kryć się pod kurtką (choćby ze względu na to, że niczego nie miałam) i mogłam jeździć w deszczu. Miałam kask na głowie, więc jakimś sposobem miałam ukryte implanty przed zmoknięciem. Deszcz był orzeźwiający, bo tak fajnie zimny, ale niestety nie było czuć zapachu deszczu, który zawsze pojawia się w lecie (przynajmniej na wsi, albo chociażby w mniejszym *dużo mniejszym* mieście).

Teraz chcę powiedzieć DOBRANOC, tym, którzy idą już spać,
Ja, jeśli śpiące kuzynki mi na to pozwolą, będę pisała dalej.

TTB Tag (The Titles Books)

Pytania: >>KLIK<<

1. Najdłuższy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałaś styczność.

Nina i tajemnica ósmej nuty    Biała jak mleko, czerwona jak krew 
      lub    

2. Najkrótszy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałaś styczność.

Diupa

3. Tytuł, który w najmniejszym stopniu nie ma nic wspólnego z książką.

Syzyfowe prace

4. Tytuł, który perfekcyjnie opisuje książkę.

GONE: Zniknęli. Faza pierwsza Niepokój

5. Najbardziej irytujący tytuł.

Z jak Zachariasz

6. Zmiksuj wszystkie tytuły razem i stwórz swój tytuł.

Biała jak mleko, czerwone GONE: Zniknęli Nina i Z jak Zachariasz. Syzyfowe prace jak krew, faza pierwsza Niepokój i tajemnica ósmej nuty

poniedziałek, 27 lipca 2015

TMI Tag (Too Much Information)

A o to kolejny tag wyszukany w necie. Pytania z >>KLIK<<

1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Poznanie mojej kochanej parabatai +Apollina Lyra Archspan
2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
Przy zamkniętej
3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?
Tylko dwa razy w życiu byłam w hotelu, zawsze brałam na wszelki wypadek
4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
Nie, i tak ją rozkopuję
5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Hahah, nie.
6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
Zdarza się
7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Przez niedźwiedzia.
8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Tak, bardzo pomagają: nauka, ważne rzeczy, pomysły i motywacja
9. Czy masz piegi?
Tak, ale mam bardzo kapryśną skórę i nie zawsze je widać
10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Jak się uśmiecham to jest cud, rodzina świętuje (w/g mnie dziwnie wyglądam
11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
Tak, zgniatanie butelek plastikowych i puszek, niestety mam inaczej wyczulony słuch przez moją głuchotę
12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
Jak byłam mała, były to raczej podskoki, byłam bardzo energiczna
13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
Tak, na wycieczkach górskich, kiedy nie ma WC w pobliżu
14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
Nie, zawsze czekałam aż będzie WC
15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
Yyyy... nie, muszę czuć rytm
16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
Być mooożeeee... tak *przyznałam się*
17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
Z nikim, z nikim nie spałam *jeszczeee*
18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
Nie wiem, ale jednoosobowe i dość wąskie żeby mógł ktoś z niego spaść *psst... ja*
19. Piosenka tygodnia.
Nie wiem dlaczego, ale The Uniforgiven - Metallica
20. Czy podobają ci sie faceci ubierający się na różowo?
Jak mają ładną koszulkę różową *i tylko koszulkę* być może przejdzie
21. Czy nadal oglądasz bajki?
Taaak... No cóż jak się ma młodsze kuzynki, trzeba się poświęcić *ale przyznam, że lubię bajki*
22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
Seksmisja, wczoraj oglądałam i to było obrzydzające, choćby ze względu na zdjęcie na końcu
23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
Mam zakopać? Pewnie w swoim klombie
24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
Kompot, jeżeli mama zrobi, albo sok jabłkowy
25. Ulubiony sos do nagetsów?
Sos śmietankowy
26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Rosół babci i pierogi *żadnych owoców, przejdą tylko ruskie, z mięsem,kapustą i grzybami*
27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
Gladiator, Robin Hood i bajki Disney'a
28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
Mama lub najmłodsza kuzynka, Lolek
29. Czy byłaś kiedyś w harcertwie?
Nie, ale byłam raz na trzy dni w obozie harcerskim wraz z klubem Slalom
30. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?
Nie
31. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?
Przed wakacjami, do parabatai
32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
Pod warunkiem, że ktoś pomoże
33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
Nie mam prawa jazdy *jeszczee*
34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
JW.
35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Zapiekanka :P lub z nutellą
36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
Nic, ostatecznie jedna kanapka
37. Kiedy chodzisz spać?
Różnie
38. Czy jesteś leniwa?
Zdarza się, ale staram się pozbywać tego minusu
39. Za co przebierałaś sie na bale w przedszkolu?
Za księżniczkę z krzywą koroną i za dzwoneczka
40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
Nie znam
41. W ilu językach mówisz?
Mówić w 1, ale uczę się jeszcze 2, czyli angielski i niemiecki, myślałam nad włoskim
42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
Nie, ale często czytam Świat Wiedzy
43. Lego czy lincoln lego?
Nie znam tego drugiego, więc Lego
44. Czy jesteś uparta?
Bardzoo
45. Leno czy Letterman?
Nie znam
46. Czy ogladałaś kiedyś seriale?
Oglądam, Agenci NCIS, Supernatural, Na sygnale...
47. Czy boisz się wysokości?
Nie
48. Czy śpiewasz w samochodzie?
Zdarzy się, ale pod nosem, by nie było słychać
49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
nie, słyszę nic, więc tego nie robię
50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
Nigdy tego nie robiłam
51. Czy używałaś broni?
Nie, prócz zabawkowej
52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
Nie wiem
53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
Nie wszystkie
54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
Troszkęeee...
55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
Moja ulubiona potrawa, więc jakżeby inaczej
56. Ulubione ciasto owocowe?
Nie wiem
57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
Architektem *dumna pięciolatka się odezwała* lub kimś ze służb specjalnych, policjantem, żołnierzem
58. Czy wierzysz w duchy?
Nie
59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
Ile to byłoooo... Prawie zawsze, śni mi się to
60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
W tabletkach nie, ale pod inną postacią, tak
61. Czy nosisz kapcie?
Jeśli kroksy są kapciami to tak, ale bardziej preferuję na bosaka
62. Czy nosisz szlafrok?
Nie
63. W czym śpisz?
W piżamie lub w przydużej koszulce i bokserkach
64. Pierwszy koncert?
Sylwester w Krakowie
65. Superpharm, natura czy rossman?
Rossman
66. Nike czy adidas?
To i to
67. Cheetos czy fritos?
Nie jem
68. Orzeszki czy nasiona slonecznika?
Zależy jakie orzeszki
69. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?
Nie
70. Czy brałaś lekcje tańca?
Chciałam, ale nie
71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
Lekarz, tak jak marzy
72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
Umiałam jak miałam kilka miesięcy, teraz nie zawsze
73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
Tak, zostałam mistrzem w Krakowie
74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
Tak
75. Czy masz płyty gramofonowe?
Nie
76. Czy masz gramofon?
Nie
77. Czy palisz kadzidełka?
Nie, ze względu na mamę
78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Nieee... *nie pamiętam*
79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
Nie wiem
80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
Muzyka Filmowa???
81. Gorąca czy zimna herbata?
Ciepła
82. Cukier czy słodzik?
Cukier
83. Jak dobrze potrafisz pływać?
Tak, od pierwszych lat życia pływam *prawdopodobnie od 3 rż.*
84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
Chybaaa...
85. Czy jesteś cierpliwa?
Tak, potrafię
86. DJ czy zespół na wesele?
Raczej zespół
87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
Tak
88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?
Nie
89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
Nie lubię oliwek
90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
Coś tam umiem
91. Najlepsze miejsce na kominek?
Salon i kuchnia
92. Chcesz wyjść za mąż?
Kieeedyś
93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?
Nie mam
94. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w liceum?
Idę do 3 gimnazjum
95. Czy dążysz do celu `po trupach`?
Czasem się zdarza
96. Czy masz dzieci?
Nie, jeszcze nie
97. Czy chcesz mieć dzieci?
Chcę
98. Ulubiony kolor?
Każdy niebieski i delikatny fiolet *taki lekko pastelowy*
99. Tęsknisz za kimś teraz?
Tęsknię za dwiema kuzynkami i za bratem
100. Czy chodzisz na fitness?
Nie, ale będę na siłownię w nowym roku szkolnym

Dziękuję za uwagę/nie uwagę.
Dobranoc

niedziela, 26 lipca 2015

Social Media BOOK TAG

1. Twitter: twoja ulubiona krótka książka
"Zapasy z życiem" Eric-Emmanuel Schmitt, ma tylko 74 stron, ale jest całkiem fajna.

2. Facebook: książka, którą każdy czytał i poczułeś presję by też ją przeczytać
"Gwiazd naszych wina", obiecałam sobie, że nigdy tego nie przeczytam, ale wszyscy wokół mnie bez przerwy o tym mówili i nie wytrzymałam, ale niestety się zawiodłam.


3. Tumblr: książka, którą przeczytałeś, zanim to było popularne
Klątwa Tygrysa, Trylogia Outsiderów

4. MySpace: książka, którą nie pamiętasz, czy ci się podobała, czy nie

Nie jestem pewna czy jest takowa, ale chyba Dzienniki Ulysses Moore, nie pamiętam co o niej sądziłam.

5. Instagram: książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie

Żadnej książce nie zrobiłam zdjęcia, ale jest taka która szczególnie mi się podobała, tj. Galop '44 i Klątwa Tygrysa

6. YouTube: książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć
Chcę zobaczyć Zbuntowaną i Wierną. 


7. GoodReads: książka, którą polecasz wszystkim
 Jest wiele takich, dam "Lotnik" jest raczej mało znana, ale bardzo ciekawa.

Smerfowy Tag Książkowy

Jak zapewne wiecie, ja lubię czytać książki, wiec postanowiłam wypróbować swoje umiejętności. Pytania z >>KLIK<<

1. Leniwy Smerf: Wybierz książkę podczas, której czytania prawie zasnąłeś.
"Felix, Net i Nika oraz Pałac Snów", książka tematyczna o snach, więc przysypiałam.
2. Próżny Smerf: Wybierz postać, która dba o swój wygląd.
Effie Trinket z "Igrzyska Śmierci" i cały Kapitol, wprawdzie mówiąc.
3. Żartobliwy Smerf: Wybierz postać, która robi kawały i ciągle się wygłupia.
Fred i George Weasley z "Harry Potter", byli cudni i śmieszni razem w duecie, (uwaga spoiler) wiec nie rozumiem jak mogli jednego z nich uśmiercić.
4. Mózgowy Smerf: Wybierz postać, która kocha książki.
Hermiona Granger z HP i chyba, Hazel Grace z "Gwiazd naszych wina"
5. Harmonijny Smerf: Wybierz postać, która lubi śpiewać lub dobrze śpiewa.
Na myśl przychodzi mi tylko Katniss Everdeen
6. Smerfetka: Wybierz swoją ulubioną postać żeńską.
Kelsey (Klątwa Tygrysa), Brenda (Próby ognia i Lek na śmierć) i Arya (Eragon)
7. Jeśli byłbyś Smerfem jakie było, by twoje imię i osobowość?
Jestem każdym smerfem po trochu xD

Tagi bez nominacji

Decyzją Zarządu (phi! czyli mnie)
Będę dodawać znalezione i ciekawe tagi. Niestety nie jestem nominowana, bo ten blog jest mało znany, ale brak mi atrakcji.

Wiadomość z ostatniej chwili:
+MÓJ TATA ZAŁOŻYŁ SNAPCHATA!!!!

Tylee...

TAG 50 przypadkowych pytań o mnie

Jako, że mi się nudzi (i nie mam pomysłów na posta), poszperałam trochę w internecie. Znalazłam wiele tagów, więc wybrałam jeden z nich i postanowiłam o nim napisać tutaj. Pytania wzięłam stąd  >>KLIK<<

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Jak wyjdę bez telefonu, to nie jest koniec świata, tylko baardzo się nudzę. Ale pod żadnym pozorem nie mogę wyjść bez baterii do implantów (nigdy nie wiadomo kiedy się skończą).
2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
Terranova, H&M, Reserved, Lidl xD
3.Czy lubisz pływać ?
Kocham.
4.Masz jakieś fobie ?
Nie, raczej nie. Ale mam za dużą wyobraźnię i czasem widzę coś co nie istnieje, np.: w cieniu drzewa widzę twarz albo w ciemności widzę kontury, które przypominają coś strasznego. Ale nie boję się tak bardzo.
5.Pijesz kawę ?
Nigdy!!
6.Co robiłaś o 24:00 ?
Tej nocy? Spałam.
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Tak. Ubrania mojej kuzynki.
8.Często piszesz smsy ?
Normalnie tak. Piszę, a nie gadam.
9.Czytasz książki ?
Oczywiście.
10. Masz duży pokój ?
Nie. Jest mniejszy od łazienki.
11. Kiedy masz urodziny ?
4 luty.
12. Jakich piosenek słuchasz ?
Co akurat leci. Ostatnio mam fazę na 30 to mars i The Uniforgiven -Metallica
13. O której chodzisz spać ?
Zależy jaki dzień
14. Malujesz paznokcie ?
Tak. Czasem, nie zawsze
15. Twoje największe marzenie ?
Nie wiem
16. Co lubisz robić ?
Czytać i oglądać
17.Jesteś leniem ?
Taaa.
18. Czego się boisz ?
Niczego (słowa rodziców :P )
19. Umiesz śpiewać ?
 Nie wiem, w chórze?
20. Zjadłabyś cytrynę ?
Tak, jednak skrzywiłabym się
21. Facebook vs Twitter ?
Więcej korzystam z Facebooka, ale nie widzę konkurencji
22. Trzy ulubione strony internetowe ?
Facebook, Blogger,
23. Ulubiona piosenka ?
The Uniforgiven -Metallica, Lean On
24. Dużo śpisz ?
Różnie, od 2h do 11h
  25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
Tak, siatkówki, piłki nożnej
26. Ulubiony sportowiec ?
Radwańska, Winarski i wiele innych
27. Masz jakieś hobby ?
Jeżdżenie na rowerze, na nartach i  wiele innych
28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
Ogólnie przez klasę jestem ignorowana, więc nie wiem jak się wyrazić
29.Masz skejpa ?
Mam ale nie korzystam
30.Co lubisz pić?
Herbatę, sok jabłkowy
31.Ulubiony owoc ? 
Wszystkie
32. Czego nie lubisz w ludziach ?
Nietolerancji, chciwości, kłamstwa
33.Zbierasz coś ?
Niby znaczki
34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
219
35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
Nie zawsze
36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
Wśród rodziny - Zuzel, Zuzio-Fruzio
37.Masz rodzeństwo ?
Tak, starszego brata o 6 lat
38.Lubisz chodzić do szkoły ?
Tak
39. Malujesz sie ?
Nie
40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
Spięte
41.Kolor ścian w pokoju ?
Białe wino i Lawenda
42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
Nowe filmy Towartoczytac, Libera (nie pytać)
 43.Jesteś wolna ?
Taak...
44.Jakie masz teraz włączone strony ?
Facebook, Tosiakowo, Zapytaj.onet.pl i to
45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
"Jestesmy"
46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
Do kuzynki
47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
Szary, z Miki'm
48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
Byłam w Galerii Krakowskiej z kuzynkami
49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
Histori i Geografia
 50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?
W dzień szkoły-  potrafię sie uwinąć w 10 min, jeśli nie jem śniadania, normalnie pół godziny.

Cóż, to tyle. Jak wam się spodobało/nie spodobało piszcie!!
Jeśli macie jakieś tagi, nie tagi, tez piszcie.

wtorek, 7 lipca 2015

Zdjęcia...

Hej!
W tym poście będą zdjęcia. Wczoraj miałam dosłownie minutę, a musiałam pilnować, żeby to się opublikowało. Nie było czasu na dodawanie każdego zdjęcia po kolei pojedynczo...
A o to i one: (ps. Nie widzę, które to które, ale jak tylko dorwę się do kompa [kiedyś] to wszystko poprawię)

poniedziałek, 6 lipca 2015

Czarna dziura, tzw. brak zasięgu i wi-fi

Witam poraz kolejny. Jeżeli się nie mylę, to wczoraj pisałam posta, ale nie jestem pewna.
Aleee... wracając.
Wczoraj: Jaskinia Raj. To wiadomo. Przy okazji byliśmy w Pierwszym Obserwatorium (?) Near-coś (?) [kurde, naprawdę nie wiem]. Mam zdjęcia tylko z tego czegoś, w jaskini nie można było robić zdjęć.
Długo nie popisałam ale muszę kończyć, bo cisza nocna wzywa (phi! Slalom wzywa!)
Papa

niedziela, 5 lipca 2015

Sielpia 2015 "Zwiadowcy"

Hej!
Przepraszam, że mnie tak długo nie było, ale nie miałam CZASU i nie mam pomysłów na tematy.
Jednakże właśnie jestem w drodze na dwutygodniowy obóz, więc na pewno coś się znajdzie.
Niestety w tym roku jadę tylko do Sielpi, nie nad morze, więc jakieś, licząc dobrze, dwie godziny od Krakowa. Ale na miejscu będziemy dopiero ok. 14.30, a to dlatego, że po drodze zwiedzimy Jaskinię Raj. Na pewno znajdę czas na zrobienie zdjęć i być może wam pokażę.
Oczekuję motywujących komentarzy i pomysłów/pytań na następne posty.
Jeśli dobrze pójdzie, jeszcze dzisiaj napiszę post o czymś (jeszcze nie wiem o czym, dlatego tak bardzo oczekuję komentarzy, na dziś).
A na zdjęciu ZIELONA ĆMA, która bardzo mnie pokochała i nie chciała ode mnie odlatywać w ciemność i próbowała dostać się do domu. Jednakże musiałam się z nią pożegnać i zostawić na wsi...