sobota, 25 kwietnia 2015

Zmęczone nogi, gorąca herbata i Lab Rats

Witam!
Trochę długo nie pisałam [jeśli cały tydzień można nazwać długim czasem]
Ale są tego powody, a dokładniej chyba tylko jeden.
A mianowicie [uwielbiam to słowo]:

  • LAB RATS:
  1. Miałam lekkie zawieszenie, podczas czekania na głosy czytelników do ankiety.
  2. Pisałam rozdziały, jeżeli się nie mylę to jestem w trakcie pisania rozdziału 8 nieopublikowanego, czyli Rozdziału 36.
  3. Mam zamiar zaktualizować zakładkę Bohaterowie, więc do poniedziałku, na pewno się tu nie pojawię, chyba, że jutro załatwię wszystko co trzeba.
Jak tylko skończy się faza  na Lab Rats [a nie wiem kiedy to się stanie], zajmę się tym blogiem, po tym jak w końcu opublikuję LBA na This is a WAR [wiedzieliście, że zostałyśmy nominowane? Ja i Ewa?]

Wtedy pojawi się post, dlaczego mam dzisiaj zmęczone nogi i nie tylko dzisiaj. Co robiłam podczas egzaminów gimnazjalnych [oczywiście, że nie leżałam i nic nie robiłam!].

Ale dobra koniec na tyle.
Dobranoc dla was
[nie dla mnie, bo ja jeszcze mam FAZĘ, tak dla przypomnienia]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger