środa, 8 stycznia 2014

Takie nowe coś!!! Nowy News!!!!/Some new thnig!!!! Recent news!!!!

Dzisiaj nasza druga wychowawczyni, czyli nauczyciel wspomagający spytała się naszej klasy, czy...???
Na razie nie zadam pytania.
I ileś tam procent klasy powiedziało, że już było i jak był nie musi iść?
Kolejny procent powiedziało, że było ale chce pójść jeszcze raz, w tym ja dla waszego ułatwienia.
A ostatnia część wręcz krzyczała, że nie była i chce pójść.
Pani powiedziała że na jutro mamy się zdecydować, czy idziemy, czy nie???
Albo cała klasa, albo nikt.
Powiem wam, że byłam tam, gdziekolwiek to jest i pisałam wam o tym.
***
Dużo już wam podpowiedziałam, a teraz czekam na wasze pomysły 
"o czym was powiadomiłam?"

*************************************************************************
Today our second preceptress (helping teacher) ask our class a question would we...???
For now, I won't ask you a quetion.
Some people answered that they've already been there.
Others said that they wanted to go there again and I was a part of this group (to become easier to guess)
But most of them yelled that they want very much because there hadn't been yet.
Ma'am said that we have to decided 'till next day and there will go whole class or nobody.
I tell you that I was there and I'd written about that.
***
I told you as much as I can and now I'm waiting for your ideas
"what was the quetion?" 

1 komentarz:

  1. Ja stawiam, że chodzi o wyjście do kina na Hobbita, zgadłem?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger