czwartek, 2 stycznia 2014

Piotruś Pan Na Lodzie - moje zdanie i opinia innych

Prośba Rycho Rysia zostanie spełniona.
***
Poszliśmy na występ, nie pamiętam o której godzinie. Mieliśmy 5 biletów. 3 miejsca obok siebie, a reszta gdzieś dalej w tym samym rzędzie. Ja, mama, tata, Szczepan i jego dziewczyna, Kinga. Podzieliliśmy się i ja usiadłam z zakochaną parą (Szczepcio i Kinia- King-Pan :D sama wymyśliłam), a rodzice dalej. Przedstawienie było cudowne. Tyle ruchu, muzyki. Jeszcze tak delikatnie i niedelikatnie to wyglądało. Najbardziej podobało mi się wszystkie momenty z liną, czyli wtedy kiedy latali, zwisali i robili na nich akrobacje. Nie wiecie jak to niebezpiecznie wyglądało. Ale było extra.
***
Sorry jeżeli wam się wzrok pokręci :X
***
Opinie innych:
„Cała ekipa była wspaniała. Katya Murugova, która wcieliła się w rolę Dzwoneczka zasługuje na szczególną uwagę, czasami arogancka, często zazdrosna wróżka w jej wykonaniu była doskonała.” -guide2bristol.com

„Widowiskowe show kończy się wspaniałym finałem, podczas którego każdy z tancerzy wykonuje solowy popis, niczym swój podpis pod spektaklem. Łyżwiarze byli niesamowicie radości i odnosiło się wrażenie, że mogliby tańczyć tak przed publicznością całą noc.” -Vivienne Kennedy

„Po dwugodzinnym przedstawieniu lód prawie się topi od spektakularnych ewolucji, a wydaje się ze ludzie dalej nie mają dość.” -gazetteseries.co.uk

„Moja córka po zakończeniu widowiska podsumowała je krótkim i zwięzłym – Wow, to było sto razy lepsze niż w telewizji.” -Jayne Bennett
***
Opinie zaciągnięte z jakiejś stronki, już nie pamiętam adresu :D


1 komentarz:

  1. I to mi się podoba, już wcześniej to czytałem, ale mialem problem z dodawaniem komentarzy, duży plus ++++++ :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger