środa, 1 stycznia 2014

Sylwester- notka w oparciu do tego

Dziś, a raczej już wczoraj był jeszcze Stary Rok. Już od 2h 15min trwa Nowy Rok. Niestety zapomniałam na śmierć o noworocznych postanowieniach, więc co innego się pojawi. Mam już w planach. Zapewnie wiecie że w dużych miastach kultury i nauki odbyły się wielkie koncerty. Dobra dużo już wam podpowiedziałam.
***
Proszę was o jedną przysługę. Skomentujcie byle co, cokolwiek. Możecie nawet wrócić do przeszłości, byleby coś się pojawiło. Z góry THX, jeżeli wogóle coś się pojawi.
***
Postaram się dopełnić Hobbita i napisać pierwszy "najpoważniejszy" post... w tym roku. :D

2 komentarze:

  1. A mnie najbardziej interesują te postanowienia noworoczne, możesz coś na ten temat napisać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli napiszesz w odpowiedniej zakładce, zastanowię się :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger