wtorek, 3 grudnia 2013

Witam was z kilkoma newsami bloga!!!

No to tak. Na początek powitanie.
HEJ WSZYSTKIM!!!!
Drugie to newsy.
A więc, no wiem nie zaczyna się zdania od "A więc" ale to jest wyjątkowa sytuacja.
A więc jutro z samego rana, nie wiadomo o której jadę z Rycho Rysiem do Warszawy, a dokładniej do

Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach.

Nie będzie mnie prawieee cały dzionek. No może wieczorkiem, gdy już zbiorę siły po podróży coś napiszę, ale to niewiadomeee.
Następny news>>>>>>>>
Na mikołajki wylosowałam pewną osobę. Ona na liście napisała że chce dostać maskę przeciwgazową. Ale niestety za późno się "obudziłam" i gdybym teraz zamówiła, to niemożliwe by było dostarczenie tego na czas. Pomóżcie no proszę!!!!
Trzeci news>>>>>
Na ferie jadę na obóz, to pewnie żadna nowość, aleee...
Chwila ciszy...
jestem zapisana na kurs na demonstratora. JEA!!!
Dziękuję, dziękuję. Nie lubię się chwalić (to prawda), ale od zawsze marzyłam zostać instruktorem jazdy na nartach. A teraz ten kurs przybliży mnie do celu, pod warunkiem ze zdam. Ale co tam, raczej wierzę że dam radę.
To tyle na tą notkę
PS. Napisaliście list do mikołaja??? Ja tak. W tym roku sama!!! JEA!!!

2 komentarze:

  1. Zamiast TAKIEJ maski przeciw gazowej może kup taką białą jak się urzywa przy np. cięciu drewna :D
    Za to moja przyjacióła przejęła mój pomysł i kupi drugiej koleżance... uwaga... sardynki!
    Ale ciii... niespodzianka xD
    Wracając do tematu, to 'cieszę się Twoim szczęściem,' że spełniło się Twoje marzenie xD
    Pozdrawiam i idę do nn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wierzę że kiedyś zostaniesz instruktorem narciarskim, może swoim znajomym będziesz dawać zniżki na lekcje jazdy, a szczególnie tym co piszą dużo komentarzy :-)))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger