wtorek, 7 czerwca 2016

Teledyski i piosenki, tylko te przypadkowe... [albo i nie...] vol.4

The Chainsmokers- Don't Let Me Down ft. Daya
Wspominałam, że uwielbiam powtórzenia słów/zdań? To właśnie występuje tutaj. I ten teledysk z tekstem (ten drugi nie bardzo mi przypadł), jest taki tematyczny, na wszystko patrzeć przez szkło :D

Maroon 5 - This love
Styl w jakim to jest śpiewane, przyciąga uwagę :D "This love" powtarzane x razy i akcentowane sylaby w zdaniach, przywracają równowagę po niezbyt dobrym teledysku.

Meghan Trainor - Mee Too
Nie wiem co mogłabym powiedzieć o tym. Po prostu mi się podoba piosenka (te powtórzenia i wyższe tony), teledysk - nie, przez choćby tą MT (przyznam bez bicia, nie lubię jej, ale piosenki już tak, lubię)

Zara Larsson - Lush Life
Zarówno piosenka, jak i teledysk u mnie na tak (czy tylko mnie się wydaje, że to złotko na bluzie, jest komputerowe albo zbyt komputerowe?)

Sigala - Sweet Lovin' Feat. Bryn Christopher
Teledysk od razu przyciąga wzrok, piosenka przykuwa uwagę swoim cudnym początkiem. I już kocham tą piosenkę.

Alan Walker - Faded
Już wiem, na którą piosenkę tak strasznie polowałam w radiu :D "Where are you now" to było to! I love it! (Jak i wiele innych :D)

2 komentarze:

  1. Alan Walker - Faded <3 Uwielbiam ^^ Dużo jest piosenek które po prostu kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam wszystkie piosenki oprócz jednej :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger