wtorek, 7 czerwca 2016

Teledyski i piosenki, tylko te przypadkowe... [albo i nie...] vol.4

The Chainsmokers- Don't Let Me Down ft. Daya
Wspominałam, że uwielbiam powtórzenia słów/zdań? To właśnie występuje tutaj. I ten teledysk z tekstem (ten drugi nie bardzo mi przypadł), jest taki tematyczny, na wszystko patrzeć przez szkło :D

Maroon 5 - This love
Styl w jakim to jest śpiewane, przyciąga uwagę :D "This love" powtarzane x razy i akcentowane sylaby w zdaniach, przywracają równowagę po niezbyt dobrym teledysku.

Meghan Trainor - Mee Too
Nie wiem co mogłabym powiedzieć o tym. Po prostu mi się podoba piosenka (te powtórzenia i wyższe tony), teledysk - nie, przez choćby tą MT (przyznam bez bicia, nie lubię jej, ale piosenki już tak, lubię)

Zara Larsson - Lush Life
Zarówno piosenka, jak i teledysk u mnie na tak (czy tylko mnie się wydaje, że to złotko na bluzie, jest komputerowe albo zbyt komputerowe?)

Sigala - Sweet Lovin' Feat. Bryn Christopher
Teledysk od razu przyciąga wzrok, piosenka przykuwa uwagę swoim cudnym początkiem. I już kocham tą piosenkę.

Alan Walker - Faded
Już wiem, na którą piosenkę tak strasznie polowałam w radiu :D "Where are you now" to było to! I love it! (Jak i wiele innych :D)

3 komentarze:

  1. Alan Walker - Faded <3 Uwielbiam ^^ Dużo jest piosenek które po prostu kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam wszystkie piosenki oprócz jednej :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you got to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Have your ex CRAWLING back to you...?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.