wtorek, 14 października 2014

Święto Edu... nie, za długo. To będzie Dzień Nauczyciela

Tak jak przedostatnio pisałam o 7:15 zbióreczka pod szkołą <WTF?>, w strojach galowych <mdleje>. Byliśmy w "Kino pod Baranami" na filmie pt. Miasto 44. Fajny film jednak za dużo keczupu i rozmnażania poprzez fragmentację ciał, ale podobał mi się motyw romansu między Stefanem a Helą <???> (nie jestem romantyczką, niestety).

Znowu byliśmy jedyną klasą drugą, były jeszcze dwie trzecie. Już wiem dlaczego tak, ponieważ nasza pani wychowawczyni przyjaźni się z panią Ziębą <od biologi> i panią Zwoźniak <fiza i matma>, które są wychowawczyniami tych klas trzecich. I pewnie w przyszłym roku, jakieś dwie nowe pierwsze klasy <tych nauczycielek> przylepią się do nas.

Po filmie wróciliśmy do szkoły i zanim zaczęła się akademia, to mieliśmy mały wykładzik w naszej sali. Pani mówiła o tym jak się zachowaliśmy w kinie <tak naprawdę to jak "się zachowali inni" bo ja w to nie byłam wciągnięta, ale powiedziałam jak powiedziałam bo nie chcę się wywyższać>. Akademię poprowadziła klasa II <chyba> E.

Jakaś inna klasa II poprowadzi akademię na Wszystkich Świętych, a my poprowadzimy Jasełka <WTF?>. Stwierdziłam że, akademie na ŚEN (Święto Edukacji Narodowej) i na WŚ (Wszystkich Świętych) jest łatwo poprowadzić bo to tylko powiedzenie o czymś, jakieś wierszyki, cytaciki. A Jasełka to, mogę to powiedzieć, PRZEDSTAWIENIE. Nie wiem jak to zrobimy, może i klasa jest fajna itp. to nie wierzę jak to zrobimy, z chłopakami których mamy. Ale są pewne plusy. Ma występować cała klasa, a ja nigdy nie występowałam w jasełkach <a cała moja rodzina tak>. Drugi to, MAMY WSPARCIE NAUCZYCIELA OD MUZYKI, KTÓRY GRA W TEATRZE, JEST AKTOREM I GRA NA INSTRUMENTACH!!! YEAH!!! Tom się nakrzyczała.

Bye do nie wiem kiedy.

PS. Dowiedziałam się właśnie, że kiedyś nad spektaklem Samobójca opiekę obejmował dziadek mojego kolegi z klasy, czyli Jerzy Trela.

1 komentarz:

  1. Jestem zszokowany porównaniami keczup, rozmnażanie przez fragmentacje, to jest bardzo poważny film oparty na faktach historycznych :-(((
    Trzymam kcuki za jasełka, na pewno sobie dacie radę, i wyjdzie wam pięknie Ty już masz jakąś rolę którą chciałabyś zagrać?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger