środa, 8 października 2014

Ekologia i forum klasy w jednym (2w1)

Zapomniałam wspomnieć, że moja kochana klasa IIC wygrała w zbiórce makulatury. Zebraliśmy coś powyżej 600kg. Jestem z ich dumna, ponieważ pierwszy raz zebraliśmy więcej niż 50kg <liczę zeszły rok szkolny>.
Dziękuję droga klaso!!! Za to że mogę być z was dumna. [Wychowawczyni wkońcu nas pochwali ^calutką klasę, a nie tylko dziewczynki^]
Mam wrażenie że "Umbridge" znowu powie swoją gadkę w stylu: a nie mówiłam , było posłuchać moich rad? Wystarczy że będziecie mnie słuchać a zdobędziemy więcej punktów [oczywiście nie cytowane, ale ja tak to rozumiem]. W zeszłym roku zaufaliśmy jej i przez to straciliśmy pkt, bo zostawiła nas na lodzie. W tym roku sami się zmobilizowaliśmy, mamy lepszego przewodniczącego [przewodniczącą] i lepiej znamy swoją klasę xd
*****
Dotrwaliście? Jeśli tak to dzięki!!! I proszę o komenty
*****
Ps. Rycho ani słowa o tym o czym ci mówiłam w samochodzie!!!!

1 komentarz:

  1. No to gratulacje, A Ty ile dołożyłaś do tych 600 kg?
    A kto to jest Umbridge ??

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger