środa, 8 października 2014

Tantopere me paenitet

W tytule jest wiadomość do was, jak chcecie poznać jej sens to Ctrl+C i do translate google. Jest to łacina, tak dla ułatwienia.
*****
Długo mnie nie było, ale musiałam na ten czas [że tak to powiem] "zrezygnować" z Bloggera. A to z powodu szkoły, a także książki odwracały "moję duszę utęsknioną".
*****
Metro 2033 ma/miał 590 stron i trudno było mi się za to zabrać, ale dałam radę. Teraz czytuję W pierścieniu ognia, jestę po połowie. A potem muszę przeczytać Odyseja, Pan Tadeusz i Bransoletka, na konkurs. <W planach jest jeszcze Kosogłos, Gwiazd naszych wina, Klątwa tygrysa 4 i Życie Pi>
*****
Miałam też dużo zamieszania w szkole, ale już się z wszystkim szkoła <uczniowie,nauczyciele, dyrektorzy i wyjątkowo rodzice> "ogarnęła".
*****
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ I ZA WYBACZENIE <jeżeli to zrobiliście>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger