sobota, 9 listopada 2013

Wczorajszy dzień :D - dzieło Marleny

Siemka ;)
Już mnie pewnie znacie z wcześniejszych wpisów jako Marli lub Marlena :D
Chciałam wam opowiedzieć oo wczorajszych urodzinach u Mateusza . Było fajnie oglądaliśmy filmy , śmialiśmy się była straszna beka ale spoko , potem poszliśmy na pole i huśtaliśmy Darie i Gosie na jednej huśtawce ;0 . Hehehe  zaczęliśmy się uczyć jeździć na BMX-ie trochę nam nie wychodziło  ale jeździliśmy.:D  Później dprowadziliśmy Klaudie i  Daria zadzwoniła po tatę i przyjechała jej mama z koleżanką i w siódemkę wracaliśmy pięcioosobowym samochodem i jakoś dojechaliśmy do domu więc jest happy.. :* A teraz jestem u Zuzi na Ranczu i pisze sobie posta, Zuzia ogląda film i się śmieje - jest git ;] .
papapa ;D


1 komentarz:

  1. Do Marleny - a Ty masz jakiego swojego posta, zapodaj linka ?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.