niedziela, 26 lipca 2015

Smerfowy Tag Książkowy

Jak zapewne wiecie, ja lubię czytać książki, wiec postanowiłam wypróbować swoje umiejętności. Pytania z >>KLIK<<

1. Leniwy Smerf: Wybierz książkę podczas, której czytania prawie zasnąłeś.
"Felix, Net i Nika oraz Pałac Snów", książka tematyczna o snach, więc przysypiałam.
2. Próżny Smerf: Wybierz postać, która dba o swój wygląd.
Effie Trinket z "Igrzyska Śmierci" i cały Kapitol, wprawdzie mówiąc.
3. Żartobliwy Smerf: Wybierz postać, która robi kawały i ciągle się wygłupia.
Fred i George Weasley z "Harry Potter", byli cudni i śmieszni razem w duecie, (uwaga spoiler) wiec nie rozumiem jak mogli jednego z nich uśmiercić.
4. Mózgowy Smerf: Wybierz postać, która kocha książki.
Hermiona Granger z HP i chyba, Hazel Grace z "Gwiazd naszych wina"
5. Harmonijny Smerf: Wybierz postać, która lubi śpiewać lub dobrze śpiewa.
Na myśl przychodzi mi tylko Katniss Everdeen
6. Smerfetka: Wybierz swoją ulubioną postać żeńską.
Kelsey (Klątwa Tygrysa), Brenda (Próby ognia i Lek na śmierć) i Arya (Eragon)
7. Jeśli byłbyś Smerfem jakie było, by twoje imię i osobowość?
Jestem każdym smerfem po trochu xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger