poniedziałek, 27 lipca 2015

TMI Tag (Too Much Information)

A o to kolejny tag wyszukany w necie. Pytania z >>KLIK<<

1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Poznanie mojej kochanej parabatai +Apollina Lyra Archspan
2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
Przy zamkniętej
3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?
Tylko dwa razy w życiu byłam w hotelu, zawsze brałam na wszelki wypadek
4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
Nie, i tak ją rozkopuję
5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Hahah, nie.
6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
Zdarza się
7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Przez niedźwiedzia.
8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Tak, bardzo pomagają: nauka, ważne rzeczy, pomysły i motywacja
9. Czy masz piegi?
Tak, ale mam bardzo kapryśną skórę i nie zawsze je widać
10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Jak się uśmiecham to jest cud, rodzina świętuje (w/g mnie dziwnie wyglądam
11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
Tak, zgniatanie butelek plastikowych i puszek, niestety mam inaczej wyczulony słuch przez moją głuchotę
12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
Jak byłam mała, były to raczej podskoki, byłam bardzo energiczna
13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
Tak, na wycieczkach górskich, kiedy nie ma WC w pobliżu
14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
Nie, zawsze czekałam aż będzie WC
15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
Yyyy... nie, muszę czuć rytm
16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
Być mooożeeee... tak *przyznałam się*
17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
Z nikim, z nikim nie spałam *jeszczeee*
18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
Nie wiem, ale jednoosobowe i dość wąskie żeby mógł ktoś z niego spaść *psst... ja*
19. Piosenka tygodnia.
Nie wiem dlaczego, ale The Uniforgiven - Metallica
20. Czy podobają ci sie faceci ubierający się na różowo?
Jak mają ładną koszulkę różową *i tylko koszulkę* być może przejdzie
21. Czy nadal oglądasz bajki?
Taaak... No cóż jak się ma młodsze kuzynki, trzeba się poświęcić *ale przyznam, że lubię bajki*
22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
Seksmisja, wczoraj oglądałam i to było obrzydzające, choćby ze względu na zdjęcie na końcu
23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
Mam zakopać? Pewnie w swoim klombie
24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
Kompot, jeżeli mama zrobi, albo sok jabłkowy
25. Ulubiony sos do nagetsów?
Sos śmietankowy
26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Rosół babci i pierogi *żadnych owoców, przejdą tylko ruskie, z mięsem,kapustą i grzybami*
27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
Gladiator, Robin Hood i bajki Disney'a
28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
Mama lub najmłodsza kuzynka, Lolek
29. Czy byłaś kiedyś w harcertwie?
Nie, ale byłam raz na trzy dni w obozie harcerskim wraz z klubem Slalom
30. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?
Nie
31. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?
Przed wakacjami, do parabatai
32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
Pod warunkiem, że ktoś pomoże
33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
Nie mam prawa jazdy *jeszczee*
34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
JW.
35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Zapiekanka :P lub z nutellą
36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
Nic, ostatecznie jedna kanapka
37. Kiedy chodzisz spać?
Różnie
38. Czy jesteś leniwa?
Zdarza się, ale staram się pozbywać tego minusu
39. Za co przebierałaś sie na bale w przedszkolu?
Za księżniczkę z krzywą koroną i za dzwoneczka
40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
Nie znam
41. W ilu językach mówisz?
Mówić w 1, ale uczę się jeszcze 2, czyli angielski i niemiecki, myślałam nad włoskim
42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
Nie, ale często czytam Świat Wiedzy
43. Lego czy lincoln lego?
Nie znam tego drugiego, więc Lego
44. Czy jesteś uparta?
Bardzoo
45. Leno czy Letterman?
Nie znam
46. Czy ogladałaś kiedyś seriale?
Oglądam, Agenci NCIS, Supernatural, Na sygnale...
47. Czy boisz się wysokości?
Nie
48. Czy śpiewasz w samochodzie?
Zdarzy się, ale pod nosem, by nie było słychać
49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
nie, słyszę nic, więc tego nie robię
50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
Nigdy tego nie robiłam
51. Czy używałaś broni?
Nie, prócz zabawkowej
52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
Nie wiem
53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
Nie wszystkie
54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
Troszkęeee...
55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
Moja ulubiona potrawa, więc jakżeby inaczej
56. Ulubione ciasto owocowe?
Nie wiem
57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
Architektem *dumna pięciolatka się odezwała* lub kimś ze służb specjalnych, policjantem, żołnierzem
58. Czy wierzysz w duchy?
Nie
59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
Ile to byłoooo... Prawie zawsze, śni mi się to
60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
W tabletkach nie, ale pod inną postacią, tak
61. Czy nosisz kapcie?
Jeśli kroksy są kapciami to tak, ale bardziej preferuję na bosaka
62. Czy nosisz szlafrok?
Nie
63. W czym śpisz?
W piżamie lub w przydużej koszulce i bokserkach
64. Pierwszy koncert?
Sylwester w Krakowie
65. Superpharm, natura czy rossman?
Rossman
66. Nike czy adidas?
To i to
67. Cheetos czy fritos?
Nie jem
68. Orzeszki czy nasiona slonecznika?
Zależy jakie orzeszki
69. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?
Nie
70. Czy brałaś lekcje tańca?
Chciałam, ale nie
71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
Lekarz, tak jak marzy
72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
Umiałam jak miałam kilka miesięcy, teraz nie zawsze
73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
Tak, zostałam mistrzem w Krakowie
74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
Tak
75. Czy masz płyty gramofonowe?
Nie
76. Czy masz gramofon?
Nie
77. Czy palisz kadzidełka?
Nie, ze względu na mamę
78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Nieee... *nie pamiętam*
79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
Nie wiem
80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
Muzyka Filmowa???
81. Gorąca czy zimna herbata?
Ciepła
82. Cukier czy słodzik?
Cukier
83. Jak dobrze potrafisz pływać?
Tak, od pierwszych lat życia pływam *prawdopodobnie od 3 rż.*
84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
Chybaaa...
85. Czy jesteś cierpliwa?
Tak, potrafię
86. DJ czy zespół na wesele?
Raczej zespół
87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
Tak
88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?
Nie
89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
Nie lubię oliwek
90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
Coś tam umiem
91. Najlepsze miejsce na kominek?
Salon i kuchnia
92. Chcesz wyjść za mąż?
Kieeedyś
93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?
Nie mam
94. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w liceum?
Idę do 3 gimnazjum
95. Czy dążysz do celu `po trupach`?
Czasem się zdarza
96. Czy masz dzieci?
Nie, jeszcze nie
97. Czy chcesz mieć dzieci?
Chcę
98. Ulubiony kolor?
Każdy niebieski i delikatny fiolet *taki lekko pastelowy*
99. Tęsknisz za kimś teraz?
Tęsknię za dwiema kuzynkami i za bratem
100. Czy chodzisz na fitness?
Nie, ale będę na siłownię w nowym roku szkolnym

Dziękuję za uwagę/nie uwagę.
Dobranoc

1 komentarz:

  1. I znowu stu tysięcy pytań, ja bym nie miał cierpliwości :-(

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger