niedziela, 26 lipca 2015

TAG 50 przypadkowych pytań o mnie

Jako, że mi się nudzi (i nie mam pomysłów na posta), poszperałam trochę w internecie. Znalazłam wiele tagów, więc wybrałam jeden z nich i postanowiłam o nim napisać tutaj. Pytania wzięłam stąd  >>KLIK<<

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Jak wyjdę bez telefonu, to nie jest koniec świata, tylko baardzo się nudzę. Ale pod żadnym pozorem nie mogę wyjść bez baterii do implantów (nigdy nie wiadomo kiedy się skończą).
2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
Terranova, H&M, Reserved, Lidl xD
3.Czy lubisz pływać ?
Kocham.
4.Masz jakieś fobie ?
Nie, raczej nie. Ale mam za dużą wyobraźnię i czasem widzę coś co nie istnieje, np.: w cieniu drzewa widzę twarz albo w ciemności widzę kontury, które przypominają coś strasznego. Ale nie boję się tak bardzo.
5.Pijesz kawę ?
Nigdy!!
6.Co robiłaś o 24:00 ?
Tej nocy? Spałam.
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Tak. Ubrania mojej kuzynki.
8.Często piszesz smsy ?
Normalnie tak. Piszę, a nie gadam.
9.Czytasz książki ?
Oczywiście.
10. Masz duży pokój ?
Nie. Jest mniejszy od łazienki.
11. Kiedy masz urodziny ?
4 luty.
12. Jakich piosenek słuchasz ?
Co akurat leci. Ostatnio mam fazę na 30 to mars i The Uniforgiven -Metallica
13. O której chodzisz spać ?
Zależy jaki dzień
14. Malujesz paznokcie ?
Tak. Czasem, nie zawsze
15. Twoje największe marzenie ?
Nie wiem
16. Co lubisz robić ?
Czytać i oglądać
17.Jesteś leniem ?
Taaa.
18. Czego się boisz ?
Niczego (słowa rodziców :P )
19. Umiesz śpiewać ?
 Nie wiem, w chórze?
20. Zjadłabyś cytrynę ?
Tak, jednak skrzywiłabym się
21. Facebook vs Twitter ?
Więcej korzystam z Facebooka, ale nie widzę konkurencji
22. Trzy ulubione strony internetowe ?
Facebook, Blogger,
23. Ulubiona piosenka ?
The Uniforgiven -Metallica, Lean On
24. Dużo śpisz ?
Różnie, od 2h do 11h
  25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
Tak, siatkówki, piłki nożnej
26. Ulubiony sportowiec ?
Radwańska, Winarski i wiele innych
27. Masz jakieś hobby ?
Jeżdżenie na rowerze, na nartach i  wiele innych
28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
Ogólnie przez klasę jestem ignorowana, więc nie wiem jak się wyrazić
29.Masz skejpa ?
Mam ale nie korzystam
30.Co lubisz pić?
Herbatę, sok jabłkowy
31.Ulubiony owoc ? 
Wszystkie
32. Czego nie lubisz w ludziach ?
Nietolerancji, chciwości, kłamstwa
33.Zbierasz coś ?
Niby znaczki
34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
219
35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
Nie zawsze
36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
Wśród rodziny - Zuzel, Zuzio-Fruzio
37.Masz rodzeństwo ?
Tak, starszego brata o 6 lat
38.Lubisz chodzić do szkoły ?
Tak
39. Malujesz sie ?
Nie
40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
Spięte
41.Kolor ścian w pokoju ?
Białe wino i Lawenda
42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
Nowe filmy Towartoczytac, Libera (nie pytać)
 43.Jesteś wolna ?
Taak...
44.Jakie masz teraz włączone strony ?
Facebook, Tosiakowo, Zapytaj.onet.pl i to
45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
"Jestesmy"
46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
Do kuzynki
47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
Szary, z Miki'm
48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
Byłam w Galerii Krakowskiej z kuzynkami
49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
Histori i Geografia
 50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?
W dzień szkoły-  potrafię sie uwinąć w 10 min, jeśli nie jem śniadania, normalnie pół godziny.

Cóż, to tyle. Jak wam się spodobało/nie spodobało piszcie!!
Jeśli macie jakieś tagi, nie tagi, tez piszcie.

1 komentarz:

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger