wtorek, 25 listopada 2014

Diabelnie ZŁA!!!

Jestem diabelnie <troszeczkę> zła. Na nie wiadomo kogo.

  • Szkoła - tyle durnych sprawdzianów i kartkówek <grudzień już mam zaplanowany :( >
  • Umbridge - cały czas chodzi jak dumny paw i się puszy w cholere, i jeszcze każe nam <mi i moim trzem przyjaciółkom> chodzić na środowe zajęcia na 8 godzinę.
  • Moi czytelnicy <ale to naprawdę minimalnie> - za to że nie komentują, wiem że nie ma co komentować, ale mogliby wejść na zakładkę "WASZE POMYSŁY"
  • Ryby - "kazały" mi zająć się swoim domem -akwarium
  • Jedzenie - jest i jednocześnie nie ma, mam nadzieję że zrozumiecie, bo nie mam zamiaru tłumaczyć
  • Chandra jesienna - wyzdrowiałam do spraw społecznych -zewnętrznych inaczej; ale do komputera, w tym wszelkie blogi -inaczej wewnętrznych, już nie
  • Ja - bo się nie zgłosiłam na niemieckim do poprawy "karabinu", a ja to umiałam <no powiedzmy> na fulla
TERAZ BĘDĘ DRAŁOWAĆ NA CAPS LOCKU, DOPÓKI NIE PRZYJMIECIE TEGO DO WIADOMOŚCI:
KOMENTOWAĆ!!!!!!! xd

Dziękuję za uwagę,
Zuza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger