piątek, 14 marca 2014

Takie stare... pierwsza komunia święta

Mój tata wie o co chodzi... Pozdrawiam tatę.
Ostatnio przeglądałam sobie swoje płyty, były to różne płyty, jakieś gry bajki zdjęcia. I znalazłam taką płytę ze zdjęciami, że aż wspomnienia sięgły wszystkich w domu. A więc zapraszam.
***
KOMUNIA
Każdy miał, ma lub będzie miał, no chyba że nie wierzy w Boga, ale to nie mój interes. Tu chodzi o to jaka ja byłam... słodka (według pewnych osób). To są zdjęcia od fotografa, dla waszej wiadomości...
Msza odbywała się w Kościele św. Karola Boromeusza przy ul. Zdrowej w Krakowie XD
Tak wyglądał nasz kościół, teraz jest ładniejszy, a ta wieża co tu stoi, teraz stoi tam na szczycie.

Takie zdjęcie jeszcze przed wejściem, wśród rówieśników.

To już w środku...

Ja i, obok mnie, ówcześnie najlepsza przyjaciółka

:D

Dawałam bukiet naszej siostrze.

Przyjęłam komunię...

Zdjęcie po ceramonii

Z "całą" rodzinką

Z Babcią i Dziadkiem

Z Mamą i Szczepanem

Jakia minia... XD

A to zdjęcie z białego tygodnia 

Miałam inny wianek, jak za pewnie zauważyliście XD

To nie wiem w jaki dokładnie moment było.
teraz ten obrazek stoi na półce bez szybki (którą tata nie chcący zbił przy wieszaniu na ścianie)

"Słodka"

Z własną klasą A (wtedy 2)
***
Tyle z tego tematu.


3 komentarze:

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger