piątek, 14 marca 2014

Takie stare... pierwsza komunia święta

Mój tata wie o co chodzi... Pozdrawiam tatę.
Ostatnio przeglądałam sobie swoje płyty, były to różne płyty, jakieś gry bajki zdjęcia. I znalazłam taką płytę ze zdjęciami, że aż wspomnienia sięgły wszystkich w domu. A więc zapraszam.
***
KOMUNIA
Każdy miał, ma lub będzie miał, no chyba że nie wierzy w Boga, ale to nie mój interes. Tu chodzi o to jaka ja byłam... słodka (według pewnych osób). To są zdjęcia od fotografa, dla waszej wiadomości...
Msza odbywała się w Kościele św. Karola Boromeusza przy ul. Zdrowej w Krakowie XD
Tak wyglądał nasz kościół, teraz jest ładniejszy, a ta wieża co tu stoi, teraz stoi tam na szczycie.

Takie zdjęcie jeszcze przed wejściem, wśród rówieśników.

To już w środku...

Ja i, obok mnie, ówcześnie najlepsza przyjaciółka

:D

Dawałam bukiet naszej siostrze.

Przyjęłam komunię...

Zdjęcie po ceramonii

Z "całą" rodzinką

Z Babcią i Dziadkiem

Z Mamą i Szczepanem

Jakia minia... XD

A to zdjęcie z białego tygodnia 

Miałam inny wianek, jak za pewnie zauważyliście XD

To nie wiem w jaki dokładnie moment było.
teraz ten obrazek stoi na półce bez szybki (którą tata nie chcący zbił przy wieszaniu na ścianie)

"Słodka"

Z własną klasą A (wtedy 2)
***
Tyle z tego tematu.


4 komentarze:

  1. Byłaś taka sffffffit! Teraz też jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie stare czasy, tak byłaś malutka

    OdpowiedzUsuń
  3. If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you have to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Text Your Ex Back?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.