poniedziałek, 3 marca 2014

Hello on post of my blog

Tytuł za pewnie nie ma sensu, ale mi fajnie się zabrzmiało.
***
Miałam zamiar przegrać zdjęcia, dodać na posta, ale czynność nie została wykonana. Może jutro coś zdziałam, ale się zobaczy.
Podam wam jeszcze taki drobny koszmar. Zamiast 2 Religi, mamy matmę i fizę. Więc na dzień daje nam 2 matmy, 1 fizę i na dodatek z 1 nauczycielem, co daje 3 lekcje z p.Zwoźniak. Nikt z naszej klasy jej nie bardzo lubi.
To do jutra, możliwe że ze zdjęciami. Napisałam rozdział na Nigdy nie mów nigdy...

2 komentarze:

  1. Matma i fizyka to bardzo ważne przedmioty, jaki nie lubisz Pani to przynajmniej polub przedmioty

    OdpowiedzUsuń
  2. http://padlet.com/wall/z2jlz41g6c
    St. Memento

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger