poniedziałek, 24 marca 2014

Ciao!

Zastanawiam się o czym by tu napisać XD

  • Oglądaliście mecz Wisła - Legia? Było 2:0 dla legionistów w pierwszej połowie, ale w drugiej krakowiacy się ogarnęli i zdobyli piękne brameczki. Pod koniec meczu, w 81 minucie, Stilić strzelił cudownego gola w okienku z rzutu wolnego. Nigdy czegoś takiego nie widziałam, chyba że liczy się Galactik Football (śmiech). W czasie trwania meczu brat w pierwszym golu (siedziałam tuz obok niego) wydarł się na cały dom, aż zakręciło mi się w głowie...
  • Mam cudne rybki XD Miałam 6 Neonków Diamantowych (które są w połowie czerwone), 3 Bystrzyki, 3 Czyścicieli Dna i 1 Glonojada. Niestety umarł 1 Bystrzyk, tata mówi że to na w skutek choroby, bo gdzieś wyczytał że jak są żywe rośliny to wytrzymają aż 7 DNI. 
  • W następnym poście oświadczę wam komunikat i napiszę coś o rybkach.
WAŻNY KOMUNIKAT! 
PROSZĘ PISZCIE KOMENTARZE W ZAKŁADCE "WASZE POMYSŁY".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger