czwartek, 27 marca 2014

Komentarze...

Jestem dziwna, wiem...
Dziś jakoś mam zamiar napisać coś o komentarzach. Tak se przeglądałam wasze komy i coś mnie nabrało. Więc teraz wielkie skupienie bo może się pojawić wasz koment XD
***

Piękna ta odznaka Demonstratora, jeszcze raz gratuluję. fajne zdjęcie z gór, co to za szczyt? Na zdjęciu akwarium nie widać rybek. A kto to strzela z tej giwery?

  1. Wiadomo że piękna odznaka :P 
  2. Jest to Mogielica. Zimno ale fajnie.
  3. Nie widać rybek bo to jeszcze zdjęcie przed ich kupnem.
  4. A z tego czegoś strzela ma the best przyjaciółka Ewka, to było w "kinie", mieliśmy iść do kina, ale coś tam się stało i poszliśmy do Muzeum.
***



  • Byłaś taka sffffffit! Teraz też jesteś!

  • Takie stare czasy, tak byłaś malutka


    1. Lyra: Każdy tak mówi, że byłam taka sweeet. Teraz nie jestem uwierz mi.
    2. Zo: J.W.
    3. Rycho Ryś: To były stare czasy, prawdopodobnie 5 lub 6 lat temu.
    ***

    1. Jak można wstawić mój brzydki ryj do internetu. JAK?!
      Pozdro, Ewka ;*
      OdpowiedzUsuń

      Odpowiedzi

      1. Nie mów tak!!!
        Obrażasz mnie!!!!
        Można wstawić twój piękny ryjek, o właśnie tak jak powyżej :P
        Usuń
      2. To grozi rozwaleniem musku i stratą wzroku. *a tak by the way, to razem z Anką miałyśmy przerąbane w tym pierwszym rzędzie xD*
        Usuń
    Moja pogaduszka z Ewką, niektórzy mogą myśleć że to kłótnia, ale uwierzcie mi, my tak mamy codziennie od rana do wieczora, w zależności od godzin przybywania razem XD 
    ***

    Każdy by chciał taki medal, ja to już nie mam szans ale Ty jesteś jeszcze młoda i szanse masz, czego Ci życzę z całego serca
    OdpowiedzUsuń
    1. Dzięki Rychu Rysie za nadzieje :D
    2. Chciałabym żeby w slalomie były takie medale, tylko np. nie prawdziwy diament, tylko np. atrapa lub coś wyglądającego tak samo (wiem potrafię skomplikować prostą wypowiedź XD)
    ***

    Poważna sprawa z tym gwoździem, palce całe?
    OdpowiedzUsuń
    1. To jest bardzo ważne.
    2. To dowodzi że jestem SAMOdzielna :P
    3. I tak, palce całe :D
    ***

    1. Potwierdzam film świetny i zdecydowanie zgadzam się z oceną! Forma zwyżkowa jest, lepszy niż jedynka i już nie mogę doczekać się trójki :D Tak bardzo, że wybrałem się ponownie na dwójkę ;p ten niebieskooki elf to Legolas :) Moi faworytem, a raczej faworytką jest Tauriel - piękna, rudowłosa i także niezwykle zwinna :D No i oczywiście Smaug - wielki, potężny i ten głos (w tej roli Benedict Cumberbacth) mrożący krew w żyłach :D Amazing ! :)
      OdpowiedzUsuń
    1. A to powyżej widzimy wypowiedź mojego braciszka.
    2. Jak widać jest on wielkim fanem tego typu filmów i nie tylko.
    3. Uwielbia się rozpisywać, jak widać, ale nie mam tego mu na złe, niestety.
    ***
    Komentarz 
    krótki tekst o charakterze opiniotwórczym.
    Komentarz rozpoczyna się od przedstawienia faktów, które zamierza się skomentować, a następnie zamieszczane są własne opinie na dany temat. W tego typu wypowiedziach można używać słów nacechowanych emocjonalnie, by poprzez nie wpływać na czytelnika. Komentarz powinien kończyć się podsumowaniem — wnioskiem autora, puentą lub pytaniem retorycznym skierowanym do odbiorcy.
    ***
    Blabla... Papapapapapa

    3 komentarze:

    1. Wow.... Super... Ale że ci się tak chciało rozpisywać ;)

      OdpowiedzUsuń
    2. Ohayo! W moim poniższym komentarzu mam zamiar jakoś wyjaśnić moją nieobecność .^.
      Spowodowane to było:
      - brakiem możliwości dojścia do internetu
      - brakiem panięci (mojej)
      - przypomnieniem sobie o blogach po wyłączeniu kompa

      Wiem, że mało kogo to obchodzi, ale dla wyjaśnienia to piszę :P
      ______
      Wrócę jeszcze do Twojej Komunii i do komów pod nią...
      Czas tak totalnie szybko leci, że nim się człowiek obejrzy jest już w gimnazjum... (a w moim wypadku kończy je...)
      [A pamiętam coś z pierwszego dnia... c: ]
      _________________
      Okej, kończąc, pozdrawiam, wenę przesyłam (Na To Twoje opowiadanie;] )

      {Co do mojego bloga wczoraj przeprowadziłam reformę. informacje- nie długo}

      Pozdrawiam Julka

      OdpowiedzUsuń
    3. If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you gotta watch this video
      right away...

      (VIDEO) Want your ex CRAWLING back to you...?

      OdpowiedzUsuń

    Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
    Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
    Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.