sobota, 1 marca 2014

Czterej Pancerni i Pies i List do Claire

Siemka jest weekend, a ja po raz pierwszy od 2 miesięcy jestem na wsi. Mamy nocleg u babci w Kobylu, a to wielka odmiana, bo jak nie śpimy na ranczu to zwykle nocujemy o dziadka w Lubli. Właśnie teraz siedzę u dziewczyn, kuzynek. Piszę dla was bo akurat mam niewielki, ale mam, czas. Kasia, moja rówieśniczka, pisze list do Claire, jakieś koleżanki z innego kraju. W jej szkole jest takie cuś. Teraz telewizor jest wyłączony, ale oglądaliśmy Czterech pancernych i psa i jakieś inne głupstwa.
***
Wiem piszę głupoty.
***
Dzisiaj są imieniny mojego dziadka z Lubli. mama obiecała że zrobi, albo że będzie gyros lub jarzynowa. A jutro mam Mistrzostwa w Slalomie Gigancie. Dnia 11 marca roku 2014 są Zawody czy tam Mistrzostwa Międzyszkolne w Lubomierzu. Mam zamiar wziąć w nich udział. Mam nadzieję że zdobędę jakieś wysokie miejsce, bo mam taką konkurentko-przyjaciółkę, a nawet 2. Jesteśmy przyjaciółkami, ale na nartach tak jakby konkurentkami. W początkach mojej "kariery" na nartach zajmowałam pierwsze lub drugie miejsca, ale ostatnio to sie pozmieniało i spadam na trzecie lub czwarte o.O
KONIEC POSTA!!!!
 

2 komentarze:

  1. http://pl.padlet.com/wall/mdgvv5haa7
    Sky Memento

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekamy na relację z zawodów, jakie tym razem miejsce?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger