czwartek, 29 sierpnia 2013

Kilka wiadomości

Po pierwsze,
Opis z ostatniego weekendu pojawi się dopiero wtedy gdy szanowny pan Rycho Ryś weźmie się za zgrywanie zdjęć.
Po drugie,
Straciłam wenę na to opowiadanie, które obecnie piszę. Dociągnę tylko do 10 rozdziałów. Sorrry!!! 
Gdy skończę opowiadanie Christiny to zacznę pisać inne. Bo właśnie nabrałam weny na coś innego :D
Po trzecie,
Za niedługo pojawi się moja książka, którą zaczęłam pisać ale mnie trochę to przymuliło. Pokażę moje dzieło, będzie na blogu, a na dysku ją usunę.
To narka :D :D :D :D :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger