poniedziałek, 25 lutego 2013

Witajcie ponownie

Nie wiem co napisać.
Nudno tu u mnie trochę.
Nie wiem o czym napisać posta tego i następnego. 
Niestety widzę że nikt
mi nie zostawia mi komentarzy,
Czuję się urażona i jednocześnie samotna.
Dzięki bardzo.
Ale chyba na razie przestanę pisać ponieważ
ponieważ...
nie widzę żeby to ktoś czytał.
Po może 2-3 miesiącach wrócę, chyba że nie wytrzymam i coś napiszę.
Ale regularnie będę pisać po 2-3 miesiącach.
Do widzenia. 
Na razie. 
Siemka. 
Żegnajcie na jakiś czas. 
P.S. Tego mi było trzeba czuję się do połowy wolna. <3
Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Zuza, nie martw się! Ja przez pierwsze kilka miesięcy nie miałam ani jednego komentarza. :) Postaraj się komentować blogi, na które wchodzi wiele osób. Oni wtedy będą komentować twojego bloga. :D Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojego bloga czyta moja rodzina prosiłam ich żeby wpisali koma ale chyba to na nic sie nie zdało ale moze sprobuje to co ty piszesz

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog na serio zaczyna przyciągać. ;33

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.