piątek, 1 lutego 2013

Hello!

W poniedziałek, 4 lutego, mam urodziny.
Jutro, czyli w sobotę, organizuję mini urodzinki.
Pierwszy raz wyjdę z moimi przyjaciółkami (ze szkoły).
Wciągu tych sześciu lat razem nie było możliwości albo w ogóle się nie dało bo tamta nie może a to tamta ma coś do zrobienia lub ta musi iść do domu żeby to uzgodnić :( ale dobra nie ważne.
Idę do kina.
Zaprosiłam cztery przyjaciółki z których dopiero jedna się odezwała i się zgodziła.
To jest moja najbliższa przyjaciółka, Agnieszka.
Dla mnie!!!
13 urodziny nie wierze że tak szybko minęło 13 lat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger