sobota, 8 sierpnia 2015

Nowe opowiadanie :*

Witam!!
Ostatnio robiłam mały przegląd zawartości mojego telefonu. Znalazłam króciutką charakterystykę mojego bohatera z opowiadania This is a WAR. I tak się zastanowiłam, że ten bohater i jego rodzina (prócz jednej osoby) są mojego autorstwa, więc postanowiłam może coś wymyślić i napisać coś.
Chociaż być może pojawi się coś innego, coś w czego trakcie pisania jestem.

Pojutrze jadę nad morze więc być może zmniejszy się częstotliwość postów, ale nigdy nic nie wiadomo.
Dobra moi drodzy muszę kończyć, oczy mi się zamykają, a ja mam jeszcze tyle rzeczy do zrobienia.

PS. Jak ktoś chce, żeby pojawił się jakiś tag i znalazł jakiś tag, to pisać. Chętnie napiszę i chętnie przyjmuję jakiekolwiek pomysły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger