piątek, 18 października 2013

Miniony tydzień :D

W sobotę 12.10 o godz. 9.00
Msza św. w kościele NMP z Lourdes
10.00- posadzenie dębów katyńskich i słowno-muzyczna rozrywka (tzw. akademia).
W tym o to dniu był ważny dzień, nie tylko dla naszej szkoły.
Mama Irenka upiekła ciasto jako reprezentację naszej klasy IC. 
Katyń, powinniście wiedzieć co to jest. Jak nie to oglądnijcie film
pt. "Katyń" reżyserii Andrzeja Wajdy.
***
Poniedziałek 14 X 2013r.
Ślubowanie klas pierwszych SP i GIM
Potem była uczta w naszej sali :D
Pychoty były.
***
To tyle z tematu szkoły!
***
W sobotę po uroczystości szkolnej, pojechałam w góry. Do Nowego Targu. 
W dniu przyjazdu Od razu pojechaliśmy do Zakopane. Wreszcie kupiłam poduszkę!!!!
(na wyjeździe inter. nie miałam możliwości kupienia). Następnego dnia poszliśmy w góry. 
Dokładniejsze informacje w poniedziałek, albo podczas weekendu.
***
Zdjęcia i inne rzeczy razem z dokładnymi info.
Nie wydaje mi się żebym po angielski zdążyła coś napisać, ponieważ jadę do rodziny.
NA WIEŚ.
Długo wyczekiwałam tego momentu.
Moja Mammy tak reaguje!!!! :DD
***
Do zoba!!!!
PS. Będę dodawać gify do każdego posta.

3 komentarze:

  1. Haha! Moja reakcja na pająki jest mniej wiecej taka sama. xD
    My na fizyce omawiamy gęstość (zaraz po sile ciężkości (; )

    OdpowiedzUsuń
  2. A pamiętasz już kto to był Józef Stalin?

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Mama też. A ja pająki lubię!!!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger