piątek, 18 października 2013

Masakracja!!!

OMG!!!!
Jak ja dawno nie pisałam, bardzo was przepraszam.
Trudno mi się z organizować z tym wszystkim!!!!
Jeżeli chodzi o szkołę:
1. Mam fajną klasę.
2. Mam już oceny, w większości dobra, ale zdarzyło się jakieś niedociągnięcie :D
3.Czwartki są najgorsze przed i po południu.
Lekcji 8 i to różnych przedmiotów, więc w sumie to 6 lub 7 różnych podręczników.
A po szkole jadę 194 o 16 w domu, 17 wychodzę. Mam trening, o 18:20 jadę na kolejny trening (18:45 start), tym razem ze slalomu. 1,5 h, co znaczy że o ok. 20:30 jestem w domu.
!!!!!Pokręcone!!!!!
No to tyleeee...
Do zoba.

3 komentarze:

  1. a wtorki też chyba nie za łatwe, trzeba wstać o 6 rano, a jak dzień wcześniej się poszło spać około północy to nie jest łatwo

    OdpowiedzUsuń
  2. QUANTUM BINARY SIGNALS

    Get professional trading signals delivered to your mobile phone daily.

    Start following our signals NOW & gain up to 270% per day.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.