poniedziałek, 16 lipca 2018

Renowacja bloga

Posty będą takie jakie mi wyjdą, czyli długie, krótkie, ładne, brzydkie; nie będę specjalnie się starała, aby wszystko było spójne i logiczne.
Powstaje nowa seria, na razie pod tytułem: RECENZJA>> (i myślę ze tak zostanie, będzie łatwiejsza do wyszukiwania)
Recenzje będą powstawały na podstawie mojego konta lubimyczytac.pl, do którego serdecznie zapraszam (<<KONTO>>).

Praktycznie będzie to wyglądać tak: czytam książkę, po przeczytaniu aktualizuję stan na LC, piszę recenzję na LC, a potem piszę posta na blogu i kopiuję recenzję. Recenzje będą należały do mnie całkowicie, piszę tylko to co ja myślę o książce itd.

Jeśli widzieliście już moją pierwszą recenzję tutaj, to już poznaliście podstawowy szablon recenzji, jak będzie tutaj wyglądać.
Szablon jeszcze tutaj pokażę i objaśnię niektóre rzeczy dokładniej:
____________________________________________________________
Tutaj będzie zdjęcie  okładki książki

"Tytuł"

Autor: 
Tłumaczenie: 
Wydawnictwo: 
Seria: 
Liczba stron:
Data premiery:
(tego chyba nie trzeba tłumaczyć)
Opis książki z okładki:
(tutaj zawsze będzie się pojawiał ten opis, który można znaleźć z tyłu książki na okładce)



Moja opinia (lubimyczytać.pl):
(tutaj będzie skopiowana recenzja z mojego konta na LC)

Cytaty:
(tutaj będą pojawiały się cytaty, które mi się spodobały w książce, lub które wyłowiłam, zawsze pojawi się tutaj co najmniej dwa cytaty)

____________________________________________________________
Przez kolejne kilka recenzji, będą pojawiać się książki, które już wcześniej przeczytałam, i które mają jakąś moją sensownie napisaną opinię na LC. Jeżeli chcecie być na bieżąco, i wiedzieć co być może będzie na kolejnej nowej recenzji (czyli z bieżących książek, a nie poprzednich), to zapraszam do stalkowania mojego konta (link był wyżej, lub jest też w zakładce "Zuzz - Hrabina Star").

A, i zdjęcia okładek nie należą do mnie, są wyszperane z odmętów czarnej dziury, zwanej Google.
____________________________________________________________
Zostanie też kontynuowana seria "ZuzTrip", ale nie w najbliższym czasie, bo nie mam jak i kiedy zrobić edycję zdjęć.
Będzie też kontynuowana seria filmowa "KĄCik MŁODEgo KiNOmana" mojego brata, ale przeze mnie i stworzą się dwie części: by Szczepan Jędrusik i by Zuzz Jędrusik. Nie zrobię tego tak pięknie jak mój brat, ale zrobię co mogę, abyście byli także i z tego zadowoleni :D No i sprawdzę, czy brat nie chciałby w dalszym ciągu tego kontynuować, może uda mi się go namówić na, co jakiś czas, krótki pościk. :D

Koniec tego dobrego i bawcie się dobrze na wakacjach :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger