wtorek, 2 stycznia 2018

3# ZuzTrip: 21. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie [26-29.10], czyli spotkania z autorami, podpisywanie książek i przepełnione półki

Kochani, jeżeli kiedykolwiek zastanawialiście się, czy iść na Targi Książki gdziekolwiek? Nie wahajcie, nawet warto się wybrać, choćby dla samego pochodzenie sobie po halach i oglądania stanowisk (co ja właśnie robiłam przez większość czasu). Ale oczywiście czasu nie w zmarnowałam ;D

Na tegorocznych [pfu! już zeszłorocznych...] 21. Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie  mottem prowadzącym były słowa portugalskiego pisarza Fernando Pessoi, jest to cytat z "Księgi niepokoju spisanej przez Bernarda Soaresa, pomocnika księgowego w Lizbonie":
Czytam i staję się wolny
Na Targach spotkałam się z wieloma autorami książek, które lubię, znam, czytam i innych. Również kupiłam kilka nowych pozycji. Udało mi się także wyciągnąć Tatę na jeden dzień, i jak później się ukazało, był przeszczęśliwy :D
Marek Kamiński
Andrzej Pilipiuk
Andrzej Ziemiański
Zygmunt Miłoszewski
Rafał Kosik <3
Katarzyna Bonda
Mam jeszcze autograf Marty Guzowskiej, z którą tak pragnęłam się spotkać, jednak w wyniku pośpiechu zapomniałam zrobić sobie z nią zdjęcia :(
Oprócz tego mam jeszcze autografy Stefana Czernieckiego, Mirosławy Karety i Thomasa Arnolda. Polowałam także na autograf Erica-Emmanuela Schmitta, co zakończyło się niepowodzeniem (cóż, zdarza się).

Tak jak mówiłam dokonałam zakupu kilku książek na swoje półki, ale nie tylko ja i nie tylko książki :D
  • "Moje serce należy do ciebie" Alessio Puleo, kieszonkowa wersja
  • "Gniew" Zygmunt Miłoszewski, wraz z autografem
  • "Na krawędzi wszystkiego" Jeff Giles + plakat
  • "Królewska klatka" Victoria Aveyard
  • "Na ostrzu noża" Patrick Ness
  • "Camp Nel. Wakacje z Nel [ze słownikiem]" D.K. Hamlin, po angielsku ze słownikiem
  • "Anestezja" Thomas Arnold, kupiona dla mamy z autogrfem
  • "Trzeci Biegun" Marek Kamiński, tata kupił dla siebie
  • Puzzle Castorland 600 elementów
  • Puzzle Castorland 1000 elementów
  • 2 zakładki z "epik" (Loki i Jednorożec)
Na koniec Targów w niedzielę, byłam wykończona i zmęczona, ale bardzo szczęśliwa i pozytywnie załadowana ciężarem książek :D

3 komentarze:

  1. Hah, musiałyśmy się jakoś minąć na TK, bo też się gdzieś tam włóczyłam;P. Byłam z siostrą i stałam w kolejce po autograf Nicholasa Sparksa. Udało mi się zgarnąć jego autograf, choć ani jednej jego książki nie czytałam;D. Poszłam tam dla towarzystwa.

    Potem jednak poszłam kupić sobie kilka komiksów z Marvela, skoro już byłam na miejscu i mogłam trochę powęszyć.

    Cieszę się, że Targi ci się spodobały;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje postanowienie przerzucić się na ebooki, nie mam gdzie już trzymać książek :D w zeszłym roku zgarnelam tylko 2 "Obietnica następcy" Trudi Canavan oraz "Ciastko z wróżba" Gutowskiej-Adamczyk, natomiast "Czarownica" Lackberg taniej wyszła przez internet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja w zeszłym roku nie wiem ile nowych książek kupiłam, ale oprócz tego dostałam jeszcze taką dużą torbę książek od cioci <3 (Kocham Cię Ciociu J.)
      A i teraz kupiłam nowe książki, miałam duże rabaty, więc mam nowe 8 książek :D I nie ma dla nich miejsca... (dla tych od cioci tez nie ma) wszystkie leżą zabezpieczone w torbie i w pudełku, żeby nic im się nie stało, do czsu aż nabędę nowe półeczki (lub nowy regał, w co wątpie, bo naprawdę już nie mam miejsca na nowe miejsca... jedynie ściany w miarę wolne)

      Usuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger