wtorek, 22 listopada 2016

Vacation post part3.

Krok #6
CHWILKA W LUBLI
Coś w Lubli u dziadka też byłam, tylko nie wiem czy nocowałam u nich, ale chyba tak. Chociaż nie jestem pewna. Na pewno kilka raza u niego byłam, a na pewno wtedy gdy Kuśka (Świat Kusi!) była na obozie :D Zdjęcie powie wam dlaczego :D



Krok #7
CZAS SPĘDZONY W DOBRUCOWEJ
Ostatki wakacji spędziłam w większości u Marleny, wraz z Kasią. Głównie całe dnie siedziałyśmy w domu i oglądałyśmy, czytałyśmy i jadłyśmy :D Od czasu do czasu poszliśmy na spacer lub na rowery. Pomimo, ze nic ciekawego się nie działo, to był miły czas, który mogłam spędzić tylko z kuzynkami, tak jakbysmy normalnie razem żyły i mieszkały.
Ale oprócz tego ze nic nie robiłyśmy, wspomniałam o spacerach i rowerach. Raz byliśmy w polu na rowerach, gdzie wylegiwałyśmy się i robiłyśmy sesję na balach. To 'wydarzenie' nazwałam "Takie tam na balach".  Bylyśmy tez na zakupach w eeee... Jaśle? lub Krośnie :D

Krok #8
VII FESTIWAL SMAKÓW REGIONALNYCH (w skrócie mówimy FESTIWAL PIEROGÓW)
Jest to naprawdę super wydarzenie i tyle rzeczy zawsze się tam dzieje :D W zeszłym roku prowadzącą była  Katarzyna Cichopek (z którą mam zdjęcie), w tym roku zaś na scenie wystąpił dość znany Mateusz Mijal z zespołem, a gwiazdą wieczoru był Michał Szpak! Byłam na jego koncercie w Tarnowcu, to niesamowite. Szpak urodził się w Jaśle, więc to są jego rodzime tereny, więc jak sam powiedział, zrezygnował z jakiegoś zaproszenia, żeby tylko przyjechać na ten festiwal :D 
Jak co roku jest wiele konkursów, i warte mojej uwagi był konkurs na Najlepsze Pierogi i Najpiękniejsze Stoisko, bowiem na pierwszym konkursie Dobrucowa zdobyła II miejsce, a w tym drugi I MIEJSCE! Jest to wielki sukces i naprawdę z tego się cieszyliśmy, ponieważ współtwórcą tych pierogów była Marla :D [została wytypowana do zrobienia tych pierogów :D]

To już koniec moich wakacji :P Miło wspominam te wakacje, ale niestety trzeba się wziąźć za ten rok szkolny :D Ale już niedługo Święta!!!

Do usłyszenia/napisania!!

1 komentarz:

  1. To krótkie te wakacje były, chyba że to tylko część :-))
    Rycho Ryś

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger