piątek, 11 marca 2016

Dzień kobiet :*

Z pewnym opóźnieniem, ale jest :D

Jak każdy facet powinien wiedzieć, i nie mógł o tej dacie zapomnieć, jeżeli ma kobietę o swojego boku: dziewczyna, żona, mama, babcia, siostra, ciocia, kuzynka, przyjaciółka.

8 MARCA
DZIEŃ KOBIET
(Troszkę wiedzy z Wiki)
Za pierwowzór Dnia Kobiet przyjąć można obchodzone w starożytnym Rzymie "Matronalia". Było to święto przypadające na pierwszy tydzień marca, związane z początkiem nowego roku, macierzyństwem i płodnością. Z okazji tego święta mężowie obdarowywali swoje żony prezentami i spełniali ich życzenia.

W tym dniu, mam nadzieję, każda z was dziewczyn, została choćby obdarzona kwiatuszkiem od tatusia, brata czy choćby kuzyna :D Tak jak i ja zostałam obdarzona w tym dniu pięknymi 5-cioma tulipankami, jak co roku. Moja mama również, taka już nasza tradycja. W końcu tradycji ma się stać zadość (czy jakoś tak).



Jak co roku w szkole, również jest Dzień Kobiet, a jak żeby inaczej :D
My, dziewczyny z mojej klasy i ja, miałyśmy dość wygórowane oczekiwania, gdyż byłyśmy zawiedzione poprzednimi latami, darowania prezentów.
W pierwszej klasie dali nam takie "naszyjniki" z kwiatów, takie hawajskie i lizaki.
W drugiej klasie dostałyśmy drewniane kwiatuszki na sprężynce, takie stojące, trzymające karteluszki i długopisy, dostałam różowy, który wypisał mi się po dwóch krzyżówkach.

Duże wymagania, odnosiły się również od tego co my dla nich robiłyśmy przez te trzy lata dla nich na Dzień Chłopaka, ale nie o tym ten post.

Chociaż na początku było dziwnie, nie zawiodłyśmy się w tym roku. W ten dzień, podarowali nam, składając przepiękne życzenia, 6, aż 6!, cukierków i kwiatuszek z włóczki do naklejenia.


Następnego dnia, chłopcy zaprezentowali dziewczynom filmik ze zdjęć, specjalnie dla nas i wręczyli takie piękne białe doniczki (to już moja druga :D) z pięknie pachnącą świeczką, chyba waniliową.
Niestety w tym dniu mnie nie było :(

Doniczki:
Z pomarańczową świeczką- kupiona kiedyś w Ikei
Z zieloną wstążką- prezent od chłopaków

Czy wy tez myślicie, że te doniczki są prześliczne?

(Jakość zdjęć, taka jaka jest :D telefonem robione)

Bye, Bye :*

2 komentarze:

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger