poniedziałek, 22 lutego 2016

3 razy III + first collage

Z radością przyznam, że w dniu dzisiejszym nowa zdobycz zasiliła "kolekcję", którą mimowolnie zbieram :D
A mianowicie: medal!
I tu się pojawia pytanie:
Jak to? Przecież co dopiero w sobotę dostałaś medal i puchar; dzisiaj kolejny medal?

Tak.
Dumnie informuję, że w dniu dzisiejszym stan moich medali wynosi 22 sztuki :D

Kolejne pytanie:
Dlaczego w tytule jest 3 razy III?

Odpowiedź znajdziesz na zdjęciu dyplomu :D

+ First Collage
Nie jest to oczywiście mój pierwszy kolaż, ale mój pierwszy na "poważnie" i publikowany na tym blogu. Mam nadzieję, że jakoś to wyszło, zdjęciami są inspiracje z różnych stron, głównie z stron: Stylowi.pl, Zszywka.pl i trochę z WeHeartIt.com.

Gdzieś w komentarzach pojawiła się rada odnośnie zdjęć, od Laury Darker, że zdjęcia mogłabym dać na całą szerokość.
Odpowiem, że wolę nie ryzykować powiększania obrazu, bo boję się, że się to wszystko rozjedzie (tak jak wyglądają zdjęcia, kiedy dodaje post z telefonu).
Ale jeżeli, ktoś chciałby się przyjrzeć bliżej lub dokładniej zdjęciom, można w nie kliknąć, wtedy pojawi nakładka z oryginalnym rozmiarem zdjęcia.
(Jakby ktoś nie wiedział :D)

9 komentarzy:

  1. Gratuluję tylu medali :) Tyle osiągnięć w tak młodym wieku - świetnie! :) Pozdrawiam :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! medalowe bogactwo u cb;p a kolaże to jest to, co lubimy
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju no to super! Gratki i życzę dalszych sukcesów ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ;D Zawsze jest fajnie coś wygrać ;D
    A jeśli chodzi o zdjęcia, szczerze mówiac, sama nie widzę większego sensu w tworzeniu posta z takowymi... jeśli nie jest się ich autorem oO Bo przecież wystarczy wpisać gdziekolwiek, co nas interesuje i zaraz dostaniemy tonę zdjęć. No ale to ja. Ja jestem specyficzna.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo gratuluję! :)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, gratulacje! Rzeczywiście, masz całkiem niezłą kolekcję :)
    Co do kolażu to bardzo mi się podoba, mimo że nie jestem jakąś kolażową profesjonalistką :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger