czwartek, 21 stycznia 2016

ABC Mojego Stylu i Teoretycznie Możliwy Notes

Witam! Przepraszam, że dawno nic nie pisałam.
Wpierw chciałam podziękować za 23 komentarze pod poprzednim postem :D To sprawia mi zawsze wielką radość.
***
Przeglądając zdjęcia na aparacie zobaczyłam zdjęcia, które kiedyś zrobiłam w celu przedstawienia je na blogu, ale oczywiście, ja to ja, więc zapomniałam :D Ale teraz... zapraszam :D
***
 
"ABC mojego stylu Moje modowe życie"

Dominic Evans

Jest to... w sumie nie wiem co to jest. Coś jak notatnik, pamiętniczek (sami możecie sobie powiedzieć
 co to jest) o modzie (jak już wszyscy wiedzą).

W środku są różne strony o wszystkim, o czym może być moda :D
M.in.: projekty sukienek, wykresy czy inne takie. 

[Wiem, fatalnie opisuję, ale mało mam styczności z tą książką]

Zdjęcia poniżej:


"Felix, Net i Nika. Teoretycznie możliwy notes"

Rafał Kosik

No... Notes. 
Coś jak każdego z nas notes, różni się tym, że ma:
dwa rodzaje kartek (kratka i linia);
mini-komiksy, mini-obrazki;
plan zajęć (czy jak kto woli: lekcji);
i na końcu (moje uradowanie) mała ściąga z matmy i fizyki: potrzebne wzory, wyjaśnienia (czy coś w tym stylu :D)

[Więcej opisu chyba nie trzeba, no bo w końcu to jest Top top top secret]
 
***
To tyle, jeśli chodzi o te książki :D
Ale chciałam wam pokazać jeszcze zdjęcia, które zrobiłam przy okazji :D
 (Jak ktoś chce się przyjrzeć bliżej zdjęciu, wystarczy w niego kliknąć :D)


I jak wam się podobają zdjęcia? Nie pytam o opisy, bo wyszły fatalnie :P
Co chcielibyście tu jeszcze zobaczyć?
(Za chwile kolejny post)

1 komentarz:

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger