wtorek, 5 sierpnia 2014

Aliquam vestri ventus movies et libros (łac.) 2

Tak jak obiecałam część 2.
Będą filmy, prawdopodobnie tylko filmy, ale wiecie jak to jest nic nie będzie tak jakby się chciało.
Rozpoczynamy rozbój filmów:
Mam swe ulubione i jak nie ulubione. Jeśli mnie zaciekawi to oglądnę do końca, jeśli nie, prawdopodobnie nie.
  • Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie Możliwa Katastrofa [2012]
  • Transformers  [2007]
  • Transformers: Zemsta Upadłych [2009]
  • Transformers 3 [2011]
  • Epoka lodowcowa [2002]
  • Epoka lodowcowa 2: Odwilż [2006]
  • Epoka lodowcowa 3: Era dinozaurów [2009]
  • Epoka lodowcowa 4: Wędrówka kontynentów [2012]
  • Godziny szczytu [1998] -Wszystkie części
  • W 80 dni dookoła świata [2004]
  • Karate Kid [2010]
  • Titanic [1997]
  • Romeo i Julia [1996] -To jest inna wersja, minimalnie podobna do książki
  • Hobbit: Niezwykła Podróż [2012]
  • Hobbit: Pustkowie Smauga [2013]
  • Na skraju jutra [2014] -oglądałam pierwszy raz w kinie w zeszłym tygodniu
Oczywiście jest więcej filmów, ale mi się odechciało. Wspomagałam się filmwebem [chciałam dawać reżyserów i inne pierdoły, ale szybko mi się znudziło Ctrl+C oraz Ctrl+Shift+V]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger