niedziela, 21 lipca 2013

Wakacje u rodziny

Po tygodniu w Krakowie z Kacprem i Wiktorią, pojechałam do rodziny. Do kuzynek (po stronie mamy). Kasia, moja rówieśniczka, organizowała urodziny i piżama-party. W następnym poście opiszę je (chyba). Zostanę tutaj, gdzie jestem aż do czwartku. Potem w piątek wieczorem ja, moi rodzice, Marlenka i prawdopodobnie Kacper (obydwoje są moimi rówieśnikami) jedziemy do Włoch nad morze. Będziemy tam ok. tygodnia (może 5 dni?). A tam przed wyjazdem napiszę wszystkie ważne info.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger