sobota, 11 listopada 2017

Kolejny powrót, tym razem jako Hrabina Star, która przed niczym się nie ugnie!!

Siemka wszystkim, którzy tu są jeszcze i jeszcze nie stracili cierpliwości, w oczekiwaniu na kolejny post.
[Jeżeli w ogóle ktokolwiek tu jest, ale się tym nie martwię, jeszcze się tu pojawicie]
Pewnie narzuca się wam pierwsze pytanie:  Czemu Cię tu Szanowna Pani Blogerko (czy  jak mnie tam nazywacie) tak długo nie było?

  • Powód nieobecności jest wam jak najbardziej znany, i was to nie zdziwi. Jest to szkoła. Jestem teraz w drugiej klasie, i nie byłby to taki diabeł jak go malują, ale zmieniło mi się kilku istotnych nauczycieli, z jednej strony to dobrze, z innej to źle. Ale o tym to innym razem. Po prostu w tym roku, każdy wieczór (nawet weekendy) spędzałam na robieniu zadań domowych i notatek z lekcji (a ja zadania robię zaraz po szkole, nie przesuwam tego na ostatnią chwilę czy na następny dzień, jeżeli nie jest na jutro, ale pomimo tego brakuje mi czasu, te dni tak szybko się kończą, te noce tak szybko nadchodzą). Jestem też w miarę na bieżąco z każdym przedmiotem, ale jest kilka przedmiotów, które muszę sobie powtórzyć. Więc tak: SZKOŁA.
  • Inny powód: Nie miałam weny do pisania. Za każdym razem jak otwierałam laptopa (a nie jest to codziennie, uwierzcie mi) i stronę internetową, to automatycznie otwierają mi się wszystkie ulubione strony, a w tym i Blogger. I zawsze spędzałam nad tą stroną kilka sekund w zastanowieniu: czy mam o czym pisać? Oczywiście jak teraz o tym myślę, to mam tyle zaległych pomysłów na bloga, ale wtedy nie miałam motywacji, ani chęci by o tym pisać. Z tym problemem, za pewnie boryka się wielu blogerów i blogerek, w to nie wątpię.
  • Była jeszcze inna strona, a mianowicie: nie chciało mi się. Tak najzwyczajniej na świecie, nie chciało mi się. I przyznaję się do tego. Ale to typowy problem, szczególnie kiedy masz w perspektywie miliony tematów do przerobienia, tysiące słów do napisania, setki godzin w szkole, dziesiątki sprawdzianów i kartkóweczek do napisania oraz dosłownie kilka minut wolnego od szkoły... Myślę, że to zrozumiecie :D
Zgaduję drugie pytanie: I co teraz będzie? Czy warto zawracać sobie głowę tym blogiem?
  • I szczerze powiem, że nie wiem... Mam nadzieję, że będzie lepiej.
  • Ogarnęłam się z tym wszystkim, i może nie będzie to jakaś nagła zmiana, że będą posty codziennie czy co dwa-trzy dni. Na razie będę pisać jak mi się uda, z czasem może to przejdzie w posty raz na tydzień (kurczę, naprawdę mam taką nadzieję, ale wy musicie mi pomóc!!!)
  • No i to już wasza sprawa, co zrobicie z moim blogiem. Możecie to: zignorować; wyrzucić do kosza; być, ale nie być; zaobserwować i oczekiwać z cierpliwością na coś nowego; popędzać mnie do napisania; dawać nowe pomysły; cokolwiek. Cokolwiek co do waszej genialnej głowy przyjdzie [i to nie jest ironia ani sarkazm, wy jesteście moimi geniuszami].
  • Jednak mam nadzieję, że zostaniecie ze mną i mi pomożecie :D
Jak możemy Ci pomóc?
  • Pierwsza kwestia: moje dane kontaktowe, społecznościowe są u góry po prawej w  zakładce "Autorka Chocoladzix - Hrabina Star".
  • Jak mi pomóc?: najłatwiejszą pomocą (chyba) jest po prostu być tutaj i dać znać, że jesteście tutaj, to zawsze jest jakaś motywacja dla mnie.
  • Inna pomoc: jeśli wasza głowa pęka od pomysłów, albo chcecie, żeby coś się tu pojawiło, albo  cokolwiek, napiszcie do mnie (maila otwieram codziennie, na messengerze też możecie do mnie napisać, mam pod ręką), możecie też napisać komentarz, gdziekolwiek na tym blogu.
  • Dla osób chcących bardziej przyczynić się do powstania nowego posta: spamujcie mi, na FB czy na mailu, motywujcie mnie, piszcie do mnie, dopóki nie będę miała dość i nie napiszę czegoś :D jeśli się zaśmialiście, to dobrze :P ale mówię serio, to na mnie działa (zresztą czuję się samotna i lubię jak ktoś do mnie pisze).
  • Jeśli tu są jacyś technicy, maniacy komputerowi, programiści, szabloniści itp. proszę pomóżcie mi (patrzcie pytanie niżej)
Co się zmienia na blogu "Chocoladzix"? Czy ta "Hrabina Star" to ta zmiana?
  • Tak, blog się cały czas zmienia, tak jak i ja. Całkiem niedawno (mam namyśli ten czas, kiedy pojawił się ostatni post), były tu zmiany, z jednej strony wielkie, z innej małe. Myślę, że i tym razem się coś zmieni, bo mój blog jest strasznie staroświecki (tak jak i ja, bo ja z nowoczesną technologią to jesteśmy jak Cześnik i Rejent z "Zemsty", taki akurat przykład mi przyszedł do głowy).  Więc potrzebuję jakiegoś wsparcia znawcy :D (Bo naprawdę zazdroszczę tym ślicznym blogom, na które od czasu do czasu popatrzę)
  • Hrabina Star, nazwa która pewnie od początku postu was intryguje. To jest mój nowy nick, jeśli zakładam teraz jakieś nowe konta, to głównie tym się posługuję. Może gdzieś przypadkiem natraficie na tą jakże dziwną nazwę. I szczerze to nie umiem dokładnie wyjaśnić czemu akurat taka. Ma to na pewno związek z Marvelem, Tonym Starkiem, Strażnikami Galaktyki itd. (jaką ja jestem zmienną osobą, non-stop zmieniam nicki...).
I w sumie to chyba tyle co na dzisiaj chciałam poruszyć. Trochę zajęło mi spisanie wszystkiego, co chciałam wam powiedzieć. W wielu miejscach, to chciałam się rozpisać jeszcze bardziej, ale nie chciałam wam mącić w głowie, bo w sumie sama już się pomąciłam :P
  1. Jeśli macie jakieś pytania, piszcie gdzie chcecie, odpowiem.
  2. Jeśli macie zastrzeżenia do czegokolwiek (wyglądu bloga, czcionki, sposobu pisania itp.), piszcie, wezmę to pod uwagę (jak tylko nauczę się korzystać z najnowszych technologii)
  3. Jeśli macie jakieś rady, piszcie, przydadzą mi się (proszę, ja błagam o nie)
PS. Jeśli ktoś chce mi zrobić nagłówek, szablon, albo cokolwiek innego w wyglądzie bloga, zgłaszajcie się do mnie!!! (Przyjmuję, choćby po to, żebyście mogli sobie poćwiczyć, przyszli programiści :D )
PSS. Jestem bardzo potrzebująca i bardzo niezadowolona z mojej ignorancji technologicznej (w ogóle nie idę w przód)

2 komentarze:

  1. Hejo;). Z przyjemnością będę zerkać na Twojego bloga. Wydaje mi się, że piszesz bardzo ciekawie i będę śledziła na bieżąco Twoje poczynania. Zwłaszcza, że dostrzegam fascynację Marvelem, a ja jestem totalnym nerdem, jeśli chodzi o to uniwersum.

    Też nie jestem komputerowym znawcą i sama nie znam się za bardzo na współczesnej technologii (aż wstyd się przyznać). Czasami dobrze jest samemu co nieco podziałać metodą prób i błędów;). Mój blog jakoś cudnie nie wygląda, ale jakoś jestem zadowolona.

    Pozdrawiam serdecznie i jeżeli chcesz to zapraszam Cię na Vombelkę. https://vombelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się mój blog, zapraszam bardzo chętnie. Z pewnością będę zerkać na twojego :P

      Zuzz

      Usuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger