środa, 20 maja 2015

Zapisana ręka, zagubione stroje i zdezorientowana ja!

Uwielbiam dawać takie "zagadkowe" tytuły, bo przy  ich dobrze się bawię. Kiedyś jak powróciłam do starych postów z podobnymi tytułami, to zawsze mnie zastanawiało o czym w tamtym momencie myślałam.

"Zapisana ręka" - mówię tu o swoim długopisie na mojej skórze na ręce. Już drugi dzień piszę nad nadgarstkiem po zewnętrznej stronie najważniejsze daty; jak np.: 3.06 -Lektura -Spr Fizyka 27.05 Pre Fiz
"Zagubione stroje" - nie aż takie zagubione, ale brakujące. Na jutro potrzebuję czarnej sukienki, czarnych rękawiczek, kolii i koka [takiego szykownego], ponieważ nagrywamy "oskarowy filmik" o "Śniadaniu u Tiffanego".Mam kolio-perły, koka i prawdopodobnie sukienkę, ale co zresztą? Nie wiem... A na sobotę potrzebuję tak jakby dwóch strojów, z czego każdego mam po połowie. Na "Ptaszka z łobzowa" mam tylko koszulkę, a na Zumbaa mam koszulkę, buty i prawdopodobnie spodnio-podobne-coś, brakuje tylko sukienki w kwaiatki i korali [bo Umbridge wymysliła sobie, że nie może nam załatwić strojów krakowskich] oraz czarnego SPORTOWEGO biustonosza [bo dziewczyny z grupy tak sobie wymyśliły].
"Zdezorientowana ja!" - a bo tak se to wymyśliłam. Poniżej zdjęcie mojej pracy na konkurs "O czym marzę gdy zamykam oczy" [może być słaba jakość i złe ustawienie, ale ja mam taki cudowny sprzęt i na pewno to odwrócę]:


A poniżej macie powód mojego zdezorientowania:


ROZUMIECIE!?!?!
A teraz muszę kończyć.

PS. Wcześniejszy post jest z zielonki, ale internet znikł i dopiero teraz udało mi się to opublikować.
PSS. Kolejne i ostatnie zdjęcia będą jak mój tatko rozkmini mój telefon [pod warunkiem, że go poproszę].
PSSS. Znacie taką sytuację, że jak telefon podłączy się kabelkiem do komputera i próbuje się "zainstalować", to pojawia się informacja, że nie ma żadnych obrazów i filmów? A ja się pytam jak to możliwe, skoro teraz nic mi się nie mieści na tym telefonie?!?
PSSSS. Jeśli znacie to, to proszę powiedzcie mi co mam zrobić z moim poprapanym...pfu...kochanym telefonem...

1 komentarz:

  1. Gratulację drugiego miejsca, ciekawy ten rysunek, a ze zdjęciami z samsunga musisz poprosić swojego Tatkę.
    Czasami potrzeba zainstalować taki programik Samsung Kies

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger