wtorek, 9 grudnia 2014

Mikołajki, Szkoła, Święta

Siema, trochę długo mnie nie było, ale to przez to, że [jak wiecie] BYŁAM chora i na weekend byłam na wsi, u babci. Choroba prawie, PRAWIE, minęła i już chodzę do szkoły. Teraz nadrabiam materiał i mam pisać zaległe sprawdziany. Jutro piszę matematykę [która mam nadzieję umiem] i ta sama pani [Matma i Fiza] ma mnie pytać na lekcji, z Fizyki. Praca, Moc, Energia o.O Natomiast na pewno za tydzień piszę Niemca, z angola jeszcze nie miałam lekcji, a z WOS-em tak samo.
Ale tyle o tym.
***
Jak sami wiecie 6 grudnia były Mikołajki. A [jak pewnie nie wiecie] 5-go były Mikołajki Klasowe, tylko, że niestety wtedy chora w domu siedziała.
***
Jako pierwszy prezent dostałam od Św. Mikołaja. Książka "Felix, Net i Nika oraz Trzecia Kuzynka" i słodycze [zdrowe i niezdrowe, tak powiadam, dowiecie się dlaczego, czytając dalej]: Kinderki, czekolada, żelki Akuku, mandarynki i banany. A jako drugi prezent dostałam od Miki'ego [lubię tak go nazywać], a dokładnie to od Martina [Marcina]. A mianowicie "Zniszcz Ten Dziennik" [tzw. "Wreck This Journal"] i słodycze, które zaraz rozdałam klasie xd Prezent odebrałam od pani McGonagall [hehe pani od chemii i wychowawczyni] niestety dopiero wczoraj, czyli 8.12.
***
A wy co dostaliście od Miki'ego??? Czy tam Św. Mikołaja?? A może Santa Claus??? St. Nicholas???
Proszę komentujcie...
Może być nawet animek [animowany]. Tylko proszę o obecność komentarzy...

2 komentarze:

  1. If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you need to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Have your ex CRAWLING back to you...?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.