niedziela, 7 września 2014

FOTOREPORTAŻ - Turnus II

Po wypadzie z pierwszym turnusem do Inwałdu, młodsze dziewczyny pojechały, a na ich miejsce pojawiły się moje kuzynki-rówieśniczki. Były od soboty wieczór do piątku wieczór. Okej, a teraz zdjęcia! Proszę bardzo...
***
Kumpir, mmm... pycha xd

Dziewczyny piją WARKĘ 0.0[1]% alkocholu

Mój braciszek w pracy

Kochane rodzeństwo :*

Urodziny mojego taty [2 sierpnia]

Wycieczka do kościoła 4 kobietki i 1 mężczyzna

W drodze do kopalni

Przebieramy się w stroje robocze


Każdy dostał jakąś posadę.













Ech przecinki, to mnie rozwala xd

Po robocie, brakuje tylko błota xd

Skok przez skórę

Dostaliśmy certyfikaty







 Żule xd
Zul
 Kacprowicki przyjechał [mój kuzyn]
Dwa kumpiry
 To był gyros

Teleportacja!!!!
***
To tez nie po kolej. Zmęczona jestem a jutro na 8 do szkoły, ale to nie jest problemem, tylko uczucie niewygody :P. Tyle bo się wykończę.

2 komentarze:

  1. No to tu też się działo, oj dużo się działo, sam chciałbym takie wakacje. No to w przyszłym roku powtórka? ale oczywiście atrakcje inne.

    OdpowiedzUsuń
  2. If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you need to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Get your ex back with TEXT messages?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.