piątek, 20 czerwca 2014

Piercings and Tattoos

W zakładce "Wasze pomysły"
Animek (wiem kto to) poprosił mnie o tego posta.
Gotowi?
***
Takie delikatne tatuaże są bardzo ładne
Może najpierw kilka słów od cioci Wiki?:
Tatuaż forma modyfikacji ciała polegająca na wprowadzeniu tuszu do skóry właściwej, aby zmienić pigment skóry.

Moje zdanie jest oczywiście takie, jakie akceptują moi rodzice, czyli, że tatuaże nie są dobrym pomysłem (mówię oczywiście o tych stałych). No bo jak ci się znudzi ten obrazek czy tam co mamy i co teraz? Jest oczywiście jakieś tam laserowe usuwanie ale i tak mimo co zostaną blizny. U nas cała rodzina robi sobie tatuaże zmywalne i świetnie się przy tym bawimy.
Moja ciocia (żona mojego ojca chrzestnego) ma taki prawdziwy tatuaż, na prawej łopatce ma motyla lub róże (nie pamiętam dokładnie) i mama mojej przyjaciółki z Oświęcimia ma nad sercem dwa małe serduszka. 
Tak jak mówią: Co za dużo, to niezdrowo.
Kojarzycie Kacpra? Mojego kuzyna? On bardzo chce mieć tatuaże, a że kocha Justina Biebera, chce mieć takie same jak on, tylko czeka aż rodzice mu wydadzą pozwolenie. Bo jak wiecie: "W Polsce tatuaż mogą sobie zrobić osoby, które ukończyły 18 rok życia - nie ma jednak ustawy, czy rozporządzenia, które dokładnie regulowałoby kwestię robienia tatuażu przez osoby niepełnoletnie. Przed ukończeniem 18 roku życia tatuaż można zrobić jedynie po wyrażeniu zgody przez opiekunów prawnych."
***
Teraz z czas na kolczyki.
Ciociu Wiki?

Piercing (z ang., wym. pirsing; inaczej kolczykowanie, przekłuwanie) – forma ozdabiania ciała. Polega na wykonywaniu przekłuć w specyficznych miejscach ciała (np. nos, język, miejsca intymne) i wprowadzaniu w takie miejsca kolczyków wykonanych z tytanu, bioplastu, teflonu (PTFE) i stali chirurgicznej . Kolczyk po wygojeniu można zamienić na jakikolwiek inny, bardziej pasujący. Ze względu na radykalny charakter takiego ozdabiania ciała, piercing jest zaliczany do jednej z praktyk tzw. modyfikacji ciała.
Jestem stuprocentową przeciwniczką tego sposobu tzw. modyfikacji ciała. Nie mam zdania na ten temat. Nie ma sensu dodawać zdjęć, możecie se cokolwiek w pisać, a wujek Google na pewno znajdzie to co szukacie.
***

PS. Mam nadzieję animku że nie zawiodłam

2 komentarze:

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger