sobota, 22 lutego 2020

RECENZJA >> Kolekcja "Sarah Scribbles" Sarah Andersen (3/2020)

"Mam tak samo" i "Wygodniej być sobą"

Tytuł oryginału: "Adulthood is a myth" i "Big Mushy Happy Lump"
Autor: Sarah Andersen
Tłumaczenie: Nina Lubiejewska
Wydawnictwo: Moondrive
Seria: Sarah's Scribbles
Liczba stron: 110/126
Data premiery: 2018 (?)

Opis książki z okładki:
  • "Mam tak samo"
Mogłabyś całe życie spędzić pod kocem? Twoja wymarzona praca wiąże się z głaskaniem kotów, szukaniem śmiesznych filmików na YouTubie albo nicnierobieniem? Zakochałaś się szósty raz w tym miesiącu?
Spokojnie. Mam tak samo!

To nie jest jedna z tych książek, które podpowiedzą ci, jak żyć. Nie pociesza ani nie wciska kitu, że dorastanie to coś pięknego. Ale uczy, jak jeszcze lepiej marnować weekendy, wprowadzić pizzę do diety odchudzającej i jak nie poderwać wymarzonego chłopaka.

Wchodzisz w to?

Kochane na całym globie bazgroły Sarah po raz pierwszy w całości po polsku.

Sarah Andersen to młoda artystka z Brooklynu. Te komiksy nie mają nic wspólnego z jej życiem. Kompletnie nic. Naprawdę.
  • "Wygodniej być sobą"
Uwielbiam sport, a siłownia to mój drugi dom - przecież zależy mi, żeby odlotowo wyglądać podczas najbliższych wakacji. Moją pasję łączę ze zdrową dietą niskocukrową oraz poszukiwaniem idealnie dopasowanego stroju kąpielowego.
Żartowałam! Wygodniej być sobą.

Sarah, którą pokochały już miliony, znowu zabierze cię w świat wygodnej piżamy, czekolady, kotków, króliczków i... stosików niezapisanych do końca notesów. Razem pohuśtacie się w rytm PMS, pielęgnując słodką zemstę na osobach, które nie rozumieją problemów kobiet i współczesnego świata.

Na co czekasz? Z Sarah po prostu możesz być sobą.

Sarah Andersen to młoda artystka z Brooklynu. Te komiksy nie mają nic wspólnego z jej życiem. Kompletnie nic. Naprawdę.


Moja opinia (lubimyczytać.pl):
  • "Mam tak samo"
W komiksach od Sarah można odnaleźć siebie, naprawdę!
Kiedy czytałam teksty i oglądałam rysunki, uświadamiałam sobie, że to jest toczka w toczkę o mnie i nikt mi nie wmówi, że jest inaczej.
Oczywiście jest parę stron, których albo nie zrozumiałam albo mnie "jeszcze" nie dotyczą, bo nie doszłam do tego etapu w życiu :D
Jest to taka pozycja, do której na pewno będę wracać, a na pewno wtedy gdy zacznę w siebie wątpić i myśleć, że jestem jedyna <3
  • "Wygodniej być sobą"
Jak sam tytuł wskazuje: Wygodniej być sobą! Nie warto udawać kogoś kim się nie jest i takie powinno być motto na życie każdego człowieka. Nie dajmy się zwieść i udawajmy kogoś kim nie chcemy być. Sarah w swoich komiksach pokazuje część siebie, albo choćby część mnie, bo to jest dokładnie to co ja myślę, czuję i widzę. I teraz już wiem, że nie jestem w tym sama, znajdzie się na świecie innych ludzi, którzy zamiast imprezy wolą posiedzieć w domu, albo mają natrętne myśli, albo nie umieją odczytywać znaków innych ludzi. I wiele mogłabym wymyślać :DD

Cytaty:
Dla mnie jesteś idealna. Musisz nauczyć się kochać siebie.
Tak jest. Nienawidzę was wszystkich.
Naciesz się nimi, póki tak wyglądają.
Mam tyle do zrobienia...
Alternatywne zastosowania chłopaka 
Jestem gotowa związać się z tym kawałkiem sera. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger