czwartek, 27 lutego 2020

RECENZJA>> "Gniew" Zygmunt Miłoszewski (2/2018)

"GNIEW" Zygmunt Miłoszewski
Recenzja:
Tak bardzo żałuję, że zaczęłam od końca trylogii, a mogę przysiąc, że nie wiedziałam o tym. Ale to tylko motywuje mnie do kupna poprzednich części i natychmiastowego zapoznania się bliżej z uroczym prokuratorem Teodorem Szackim.
Jak czytałam książkę, nie odczułam raczej żadnych problemów, które mogłyby się pojawiać, gdyby fabuła w jakiś sposób nawiązywała do poprzednich części. (Pewnie gdybym je czytała to może więcej szczegółów bym zauważyła) Ale nevermind, podobała mi się książka i chęcią sięgnę po inne tytuły tego autora.

Teo Szacki - świetna postać, tak zwykły osobnik, że aż niezwykły, taki wgląd w jego życie osobiste, jak nigdy w życiu.

No zakochałam się <3
Ocena: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger