wtorek, 5 sierpnia 2014

CHOCOLADZIX

Pierwszego sierpnia pojawił się ostateczny rozdział mojego pierwszego opowiadania. Od samego początku chciałam zrobić z tego dramat. Tylko myślałam jak to zrobić, nie psując zakończenia. Lecz stwierdziłam że jednak zepsułam to. Boję się to zmienić, bo mogłabym jeszcze bardziej zepsuć. Nie pomyślałam o pewnych rzeczach i chyba o nich nie wspomnę. Dobra tyle o tym.
Siedzę sama w domu i czytam Klątwę Tygrysa Wyzwanie (część 2). Zastanawiałam się o zrobieniu jakiegoś posta, ale nie mam żadnego pomysłu. Możliwe że w najbliższym czasie zrobię Aliquam vestri ventus movies et libros (łac.) część 2. Chciałabym także zrobić fotoreportaże o wydarzeniach, które dotychczas się wydarzyły, ale nie mam zdjęć, niestety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli skomentowałeś/aś dziękuję, to mnie motywuje.
Jeśli twój blog będzie ciekawy, zawsze zaobserwuję, więc nie musisz pisać o obserwowaniu.
Jeśli piszesz już któryś raz komentarz, nie musisz pisać adresu bloga.

Copyright © 2016 CHOCOLADZIX , Blogger